آخرین اخبار
کد خبر: ۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۳
سردار جزايري:
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: حكومت امريكا منشاء بزرگترين تروريسم دولتي در جهان است و بطور قهري زشتي اين پديده دامن گير جامعه امريكا خواهد شد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اقدام آمريكايي ها در معرفي فرد دستگير شده بعنوان عامل انفجار بوستون اظهار داشت: هيچ دليلي وجود ندارد كه صحت گفته هاي دولت امريكا را اثبات كند و بنظر مي رسد رژيم آمريكا براي سرپوش نهادن بر پديده ناامني موجود در امريكا و نشان دادن قدرت پليس و نيروي امنيتي، فرد و يا افرادي را بعنوان عامل انفجار معرفي كرده است.

وي افزود: اينگونه صحنه سازي ها در گذشته نيز توسط حاكمان آمريكايي و نيز انگليسي ها و صهيونيست ها ديده شده است و حتي در مواردي با سناريوسازي هاي رسانه اي تلاش كرده اند براي راست جلوه دادن دروغ بافي هاي خود مستندسازي نيز داشته باشند.

سردار جزايري با بيان اينكه عامل اصلي انفجارات اخير آمريكا را بايد در رفتار متناقض هيأت حاكمه امريكا جستجو نمود، تصريح كرد: دستگاههاي امنيتي و سياسي امريكا با كمك رسانه هاي امپرياليستي و القائات عمليات رواني تلاش مي كنند با وارونه سازي واقعيات جامعه امريكا و صحنه سازي هاي كاذب، مسير دستيابي به اهداف پشت پرده خود را هموار سازند.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح بيان داشت: از جمله واقعيت هاي جامعه آمريكا، حضور گروهها و اقشار وسيعي از مردم اين كشور است كه مخالف سياست هاي جاري و امپرياليستي دولتمردان و حاكمان آمريكا هستند و تلاش دارند نظمي نوين را حاكم سازند.

رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور، با محكوم كردن هرگونه اقدام تروريستي و تأكيد براينكه ترور و تروريسم حركتي غير انساني است كه در آن بي گناهان كشته مي شوند، اظهار داشت: هم اكنون در مناطقي از جهان، تروريسم صدها و هزاران انسان را بخاك و خون مي كشاند كه نمونه بارز آن در سوريه و عراق در برابر ديدگان جهانيان قرار دارد و متأسفانه منشاء آن دولت آمريكا مي باشد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: