جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۹:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
مهندس علیپور مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این عزیزان نمائیم
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،در این دیدار صمیمانه مهندس علیپور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و عمران فارس با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است، اظهار داشت: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این زیزان نمائیم.
مهندس علیپور با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند، گفت: عملکرد امروز ما زیر نظر این عزیزان است که اگر خدای ناکرده درانجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده باشیم، باید پاسخگو باشیم.
در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، خانواده های معظم شهداء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و ابراز داشت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدای والامقام است.
مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: شهدا افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان، ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان باشیم و ملت همیشه در صحنه ایران بطور یقین عزت، سربلندی، آرامش و آسایش خود را مدیون ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای عزیز می دانند.
سپس پدر و مادر شهید فتاحی به ذکر خاطراتی از شهید پرداختند و در پایان نیز با اهداء لوح و هدایایی از این خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.  لازم به ذکر است شهیدفتاحی در سال 66 براثر اصابت تیر مجروح و در بیمارستان باختران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: