آخرین اخبار
کد خبر: ۸۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: ثبت و تحریر خاطرات و سیرۀ زندگی سردار شهید عبدالله اسکندی که از شهدای شاخص مدافع حرم و استان فارس می باشد یک حرکت فرهنگی مهم و تاثیرگذار است.
به گزارش تنویر، همزمان با آغاز سال 1395 سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری دیدار نمودند.

«تَحریر خاطرات شهدا» رسالت مهم همسران و خانواده ایشان است

سردار اسکندری از مدافعان حرم در سوریه و رییس سابق بنیاد شهید استان فارس بود که در نهایت پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت به آرزوی قلبی‌اش رسید و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در اولین روزهای خردادماه سال 1393 به شهادت رسید.

سرهنگ کوشکی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه تَحریر خاطرات شهدا رسالت مهم خانواده و همسران شهداست، گفت: خاطرات و سیرۀ شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم بهترین و مناسب ترین الگوی زندگی برای نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی با بیان اینکه سپاه فجر فارس از نویسندگان متعهد و انقلابی که در عرصه ثبت و تحریر خاطرات شهدا و رزمنگان فعالیت می نمایند حمایت می کند، گفت: ثبت و تحریر خاطرات و سیرۀ زندگی سردار شهید عبدالله اسکندی که از شهدای شاخص مدافع حرم و استان فارس می باشد یک حرکت فرهنگی مهم و تاثیرگذار است که در حال پیگیری است، در همین زمینه یکی از نویسندگان مطرح کشور که ساکن استان فارس است و همچنین یکی از مجموعه های انقلابی مستقر در تهران در حال آماده سازی مجموعه خاطرات این شهید بزرگوار برای انتشار هستند.

«تَحریر خاطرات شهدا» رسالت مهم همسران و خانواده ایشان است

سرهنگ کوشکی در ادامه صحبت هایش بر تحریر و تدوین یک مجموعه کامل و جامع از خاطرات سردار شهید اسکندری که در برگیرنده تمام جوانب زندگی ایشان از کودکی تا زمان شهادت، دوران دفاع مقدس و پس  از آن و خاطرات همرزمان و همکاران شهید باشد، تاکید نمود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با اشاره به دعوت از خانواده شهید اسکندری برای شرکت در اردوهای راهیان نور و همچنین حضور یافتن جوانان دانشجو در منزل این شهید والامقام، گفت: استقبال نسل جوان و فرهیخته جامعه از خاطرات این شهید بزرگوار نشان می دهد شهید اسکندری چه در زمان حیات و چه پس از شهادت منشا خِیر و برکت بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: