کد خبر: ۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
پیکر 3 افسر نیروی انتظامی کازرون که در پی درگیری در کلانتری محمدیه کازرون به ضرب گلوله قاچاقچی مواد مخدر به شهادت رسیده بودند با حضور مسولین استانی و شهرستان کازرون تشییع شد.

به گزارش دفاع پرس از استان فارس، پیکر 3 افسر نیروی انتظامی کازرون که در پی درگیری در کلانتری محمدیه کازرون به ضرب گلوله قاچاقچی مواد مخدر به شهادت رسیده بودند، با حضور هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس و سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و گرامی فرماندار شهرستان کازرون و درمیان جمع مردم و مسئولین شهرستان در کازرون تشییع شد.

در ادامه این مراسم در میدان شهداء، پس از سخنرانی گرامی فرماندار کازرون و سردار سرتیپ 2 گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس، بر پیکر پاک این سه شهید نماز میت به امامت حجت الاسلام عزمی امام جمعه موقت کازرون اقامه شد و سپس پیکر شهیدان عباسی و فرهادی برای خاکسپاری در زادگاهشان به نورآباد ممسنی و پیکر پاک شهید کایدی به روستای عبدوئی با همراهی مردم قدرشناس و خانواده های شهیدان منتقل شدند.

به گزارش دفاع پرس، روز پنجشنبه 12 فروردین ماه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده در هنگام بازجویی در دائره مواد مخدر نیروی انتظامی کازرون مستقر در کلانتری 11 محمدیه این شهر، با برداشتن اسلحه یکی از ماموران نیروی انتظامی، با شلیک گلوله 3 نفر از پرسنل نیروی انتظامی را به شهادت رساند و یک نفر دیگر نیز در این در گیری زخمی شد که در حال حاضر در کما به سر می برد و حال وی رضایت بخش نیست. ضارب نیز به ضرب گلوله پلیس از ناحیه شکم مجروح شد که تحت درمان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: