کد خبر: ۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
من در این راه کامياب و سعادتمند هستم...
بسم الله الرحمن الرحيم
و بشر الصابرين الذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انا لله و انا اليه راجعون .
مژده به صبر کنند گان آن که چون به حادثه سخت و ناگواري دچار شوند صبوري پيشه کنند و به فرمان خدا آمده و به سوي او رجوع خواهيم کرد .
حال که بدنهاي ما براي مردن آفريده شده پس چه بهتر که اين مرگ در راه خدا باشد من آگاهانه و با انتخاب خود در اين راه قدم گذاشتم و از آن زمان من اين راه زندگي انتخاب کردم روز به روز که از عمرم مي گذشت موفقتر و بردبار تر گام بردارم . اگر توفيق بيشتري پيدا کردم و سعادت نصيبم شده توانستم فائق و رستگار شوم هيچکس مسئول مرگ و شهادتم نيست . بنابراين اميدوارم به جاي آن که بر من بگريند و عزاداري کنند از خداوند عفو و رحيم برايم طلب آمرزش و عفو براي خطاها  و غفلتهایم کنند . مادر عزيزم به خدا سوگند اگر شرک نبود بپاي شما سجده مي کردم شمايي که بعد از الله تمام وجودم و هستي ام از شماست و من نتوانستم قدر يک لحظه از زحمات طاقت کمر شکن شما را بدانم از اين که گاهي بچگي و جواني کردم و  نتوانستم احترام لازم را مبذول دارم از شما پوزش مي خواهم . اميدوارم که شما را از مرگ من غمگين و افسرده نشوید و اين را بدانيد که من در  این راه کامياب و سعادتمند هستم زيرا اين وعده به حق و حتمي خداوند حکيم در قران است که مي گويد بدرستي که جان و مال مومنين را به بهاي بهشت مي خرد در راه خدا جهاد کنيد و بکشيد و کشته شويد . و شما خواهران و برادران عزيزم اميدوارم که هدف انقلاب را اگر تاکنون درک نکرده ايد هر چه زودتر در آن و دستورات و اسلام را آن طور که شايسته اسلام حقيقي است انجام دهيد و خودتان يکي پديده واقعي امام کبير و رهبر عزيز انقلابمان گرديد . و شما دوستان و آشنايان بسيار .

شهيد محمدرضا اسکندري  در سال 1344 در شهرستان ارسنجان ديده به جهان گشود سرانجام در تاريخ 22تیر ماه سال 1367 در فکه به شهادت رسیدند.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: