پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۳:۰۶
کد خبر: ۸۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای والا مقام روز پنجشنبه با حضور مردم مومن و شهیدپرور استان فارس در شهرستان های زادگاه این شهدا برگزار خواهد شد.
به گزارش تنویر، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم محسن الهی، ابوذر غواصی و حمید قاسمپور با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.


سردار ابوالفضل گزنی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بهترین الگوهای انسانی برای رستگاری در دنیا و آخرت هستند، گفت: سه شهید والا مقام جبهه مقاومت محسن الهی از استهبان، ابوذر غواصی از فسا و حمید قاسمپور از آباده در نبرد با تروریست های تکفیری برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه به شهادت رسیده اند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه خون پاک شهدای مدافع حرم نشان از زنده بودن ارزش های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) و نوید دهنده پیروزی جبهه مقاومت است، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای والا مقام روز پنجشنبه نوزدهم فروردین از ساعت نُه صبح با حضور مردم مومن و شهیدپرور استان فارس در شهرستان های زادگاه این شهدا برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: