کد خبر: ۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: شیعیان امیرالمومنین(ع) زندگی این عالمشان هم خیلی خوب است. اگر چه تلخ باشد ولی همه‌اش خوب است. خداوند خستگی‌هایمان را به درکند و هیچ گاه خسته نشویم. هر وقت هم خسته شدی یک تکان به خودت بده، خدا رفع می کند.

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود:  دوربین عکاسی را طوری ساخته‌اند که وقتی دکمه را می‌زنند، هم نور می‌زند و هم عکس می‌اندازد. این مربوط به آخرت هم هست. یعنی شما او نور بینداز و بعد عکس بردار. اول بر پیغمبر خدا صلوات بفرست، بعد به زندگی خودت نگاه کن و ببین چقدر قشنگ است.
با نور زیبایی و پاکی، سر نماز دستی به چشمهایتان می‌مالید، صلواتی می‌فرستید، دعایی هم می‌خوانید، آن وقت به زندگی خود نگاه می‌کنید. امیدوارم ببینید که در زندگیتان زیبایی زیاد هست.
شیعیان امیرالمومنین(ع) زندگی این عالمشان هم خیلی خوب است. اگر چه تلخ باشد ولی همه‌اش خوب است. خداوند خستگی‌هایمان را به درکند و هیچ گاه خسته نشویم. هر وقت هم خسته شدی یک تکان به خودت بده، خدا رفع می کند. وقتی سرت را تکان دادی خداوند قادر است به حق ائمه(ع) و خوبانش، تمام خیالاتی را که داشت مغزت را می‌شکافت از بین ببرد.
خداوند برکت دهد؛ هم قدرتها را زیاد کند و هم زندگی‌ها را سلامت کند تا راحت بنشینید و برسید به جایی که یک ساعتش هفتاد سال عمر باشد. یک ساعت که آدم در بهشت بنشیند از هفتاد سال عبادت دنیا بهتر است. خداوند، ظالمین دنیا، از اول خلقت تا الان را از سر شما ها رفع کند، تا قلب‌ها زنده، راحت، آرام و قشنگ سرجاهاشان به زندگی برسند. گویا ظالمی در روی زمین نیست. ظالمین به همدیگر مشغول شوند و شما تکانی نخورید.

کتاب طوبی محبت – ص 143
مجالس حاج محمد اسماعیل دولابی

نام:
ایمیل:
* نظر: