کد خبر: ۸۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای سال تحصیلی جدید 15 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر موسی‌پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان از همان ابتدا که وارد دانشگاه می‌شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و برای این عزیزان حقوق رد می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان کار تربیت و آموزش نیرو در جهت کار در قسمت‌های مخالف وزارت آموزش و پرورش است و این دانشگاه  زیر نظر مستقیم وزارتخانه اقدام می‌کند.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال 15هزار نفر وارد آموزش و پرورش می‌شوند، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال 94 آزمون استخدامی برگزار کرد که در آن امتحان تعدادی از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌های کشور قبول شدند و برای جذب در وزارت آموزش و پرورش، واحدهای تکمیلی را در این دانشگاه سپری کرده و شانس استخدام در این وزارتخانه را دارا هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارتخانه هر میزان نیازی که اعلام کند دانشگاه فرهنگیان تمهیدات لازم را برای آموزش آنها فراهم می‌کند و این دانشگاه دقیقا همان سیاست‌های وزارتخانه را انجام می‌دهد چرا که این دانشگاه اساسا کارگزار وزارت آموزش و پرورش است.
نام:
ایمیل:
* نظر: