آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
ایت الله ملک حسینی در دیدار پایوران سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز مطرح کرد:
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: فرصت‌شناسی دقیق و عمیق از دنیا و قدم در مسیر الهی زمینه‌ساز فطرت پاکی است که سرمایه فطرت ماست.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرمانده،‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه و پایوران سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه فرصت‌شناسی دقیق و عمیق از دنیا و قدم در مسیر الهی زمینه‌ساز فطرت پاکی است که سرمایه فطرت ماست، گفت: اگر انسان برای خودش ارزش قائل باشد و از دنیای مادی بهره کافی در جهت قرب الهی ببرد همان زهدی است که قدرت برای جامعه توحیدی ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه پاسداران شخصیت شکل یافته‌ای دارند، گفت: درک از معاد و زندگی در پاسداران ایجاد شده و هویت آنان در مسیر ارتقای شخصیت قرار گرفته است.

وی، پاسدارانی را که مدال‌های شجاعت، درجه و علائم هستند، را یک سرمایه برای نظام اسلامی دانست و افزود: اگر از این سرمایه مناسب استفاده شود، سود است زیرا سرمایه‌ای که در مسیر شناخت و درک خداوند باشد، سود است و اگر نباشد ضرر است.

آیت‌الله ملک‌حسینی ابراز کرد: در نظام اسلامی هم اگر از پول وقدرت و منصب که یک سرمایه برای انسان در این دنیا مادی هستند، برای شناخت و درک خداوند استفاده کردیم، سود کرده‌ایم است اما اگر صرفاً دنبال قدرت ومنصب بودیم که سود نیست بلکه خسران به خود و نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین بر لزوم اهمیت توجه به نماز اشاره کرد و گفت: در نماز شخصیت انسان کامل می‌شود و در حقیقت نماز یک نردبان و پلکان است که شکل حرکت در آن یکسان است ولی سطح حرکت ارتقا می‌یابد و در این مسیر باید خودمان را بشناسیم و جهان را از زادگاه تا میعادگاه بشناسیم.

وی با شاره به اینکه اگر کسی خدا را شناخت، بندگی می‌کند، اظهار کرد: شخصیت وجودی انسان درست عمل کردن است، خدایی که مبدأ منتهی ماست را باید بشناسیم و به دستوراتش عمل کنیم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) نیز در این نشست گفت: سپاه ناحیه ثارالله(ع) از جمله نواحی چهار گانه شیراز رسالت نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با هدف جذب و سازماندهی بسیج و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی دنبال می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: