گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
سردار دانشمندی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛ شهید سرهنگ محسن ماندنی:
سردار اسکندر دانشمندی فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر استان فارس به همراه جمعی از همکاران با خانواده شهید مدافع حرم شهید سرهنگ محسن ماندنی دیدار کردند.

به گزارش تنویر سپیدان روز چهارشنبه 25 فروردین ماه سال جاری سردار دانشمندی فرمانده لشکر 19 فجر فارس در رأس هیئتی با خانواده شهید محسن ماندنی با حضور در منزل آنان از نزدیک دیدار کردند.

 در این دیدار فرمانده لشکر 19 فجر فارس خطاب به خانواده شهید والامقام دومین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان و همزرمان شهید اظهارداشتند:شهادت این شهید را حقیقتاً به شما خانواده بزرگوار شهید و همرزمان این برادر ارزشی و ولایی تبریک می گویم.سالیانی که افتخارآشنایی با این شهید راداشتیم کمتر کسی را به اخلاص ایشان وبه پاکی وصداقت آقا محسن سراغ داشته و داریم .
سردار دانشمندی بیان نمودند: در این مدت کوتاهی که در محضر ایشان بودیم حقیقتاً ما ایشان را شهید زنده میدیدیم در مدتی که در جمع رزمندگان لشکر 19 فجر  در خدمت عزیزان بودیم من به شخصه از جهت اینکه این همه صفا و صمیمیت و صداقت و پاکی در وجود ایشان می دیدم نگران بودم  نگران بودیم که زود او را از دست بدهیم .به عقل ناقص خودمان فکر میکردیم می توان مراقب او بود و در خدمت او باشیم .

این یادگار دوران دفاع مقدس افزودند: ما با شیوه هایی خاص به هر صورت فضایی را خدا فراهم کرد جمعی از پاسداران و بسیجیان و بازنشستگان و پیشکسوتان باهم جمع شده و در ماموریت دفاع از حریم اهل بیت در سوریه حضور داشتیم .انگار به شیوه ای خاص همه دور هم جمع شده و تقدیر قطعاً همین بوده از جمله شهید ماندنی .

فرمانده لشکر 19 فجر فارس در ادامه صحبتهای خود در خصوص مسئولیت پذیری این شهید بیان داشتند : مسئولیتهای را که به ایشان محول می کردیم با نگرانی بود .آخرین مسئولیت این شهید فرمانده گردان یاسر همراه بائنگرانی بود .نگرانی از بابت احتمال شهادت ایشان  بود که نکند ما این برادر بزگوار را زود از دست بدهیم .

 وی ادامه دادند : در ساعات اولیه سال جاری بهترین حال را و بهترین وضعیتی که یک انسان می تواند از خدا توقع داشته باشد و از خداوند مطالبه کند و از خدا بخواهد و دعای اول سال را؛انگار برای ایشان مقدر کرده بودند و در همان ساعت اولیه ایشان را به محضر خودشان پذیرفت  و میهمان خودشان کرد .این فرمانده و همرزم شهید ماندنی در ادامه اظهار داشتند: حقیقتاً ما ایشان را شهید زنده می دیدیم . و خاطراتی و مطالبی را سایر همرزمان در خصوص خوبی ؛ صفای باطن این شهید بیان نمودند  همگی نشان از خلوص و صفای باطن این شهید بزرگوار بود. در مدتی که این شهید در سوریه حضور داشتند دوبار ختم قرآن نموده و این نشان دهنده این است که درون این مرد و این شهید چه صفا و صمیمتی و علاقه ای نسبت به بیانات  حضرت حق و عمل به آن وجود داشت .

فرمانده لشکر 19 فجر استان فارس افزودند : این شهید بزرگوار نسبت به دستگیری نیازمندان و کسانی که در زندگی مشکلاتی دارندو صیت کرده و جای تعجب ندارد از این شهید که اینگونه روحیه ای داشته باشد .ماها به حال خودمان غبطه میخوریم این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود تاکید کردند برای فرزند شهید دُرزاده که در شرق کشور به شهات رسیده بود از دارایی خود دوچرخه ای برای فرزند این شهید تهیه و به او داده شود .

 وی خاطرنشان کرد: اینها همه اش برای ما درس است .اصل و اساس همین موضوعاتی است که شهید به آنها پرداخته بود .این  مایه افتخار است برای ما که همنشین همچین شهیدی بودیم (خطاب به پدر شهید بزرگوار)  افتخار برای جنابعالی که قبل از ما که پدر این چنین فرزندی با تقوا و مقید و متعهد و ولایتمدار بودید و هستید. این شهادت را از این بابت به شما و همه عزیزان و دوستان تبریک گفته و اما اینکه ما یک همرزم و یک رفیق از بهترین رفقای صادق خودمان درکنار ما غائب شده و ما از دست دادیم ؛البته برای ما جای تسلیت دارد . در ادامه این دیدار همرزمان شهید محسن ماندنی به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند.
لازم به ذكر است شهید سرهنگ دوم پاسدار محسن ماندنی روز اول فروردین ماه سال جاری در نبرد با تروریست های تکفیری درسوریه به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست .

نام:
ایمیل:
* نظر: