جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۸:۵۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
سردار غیب پرور گفت: در سال گذشته ظرفیت های مجموعه سازندگی سپاه فجر فارس برای احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور بکار گرفته شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس به نقل ازتنویر، پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا از سراسر کشور روز جمعه بیست و هفتم فروردین 1395 به میزبانی شیراز برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حدود چهار سال از تاسیس خیریه امدادگران عاشورا می گذرد، گفت: از زمان تاسیس، سالانه یک میلیارد تومان به این خیریه تخصیص داده شده و علاوه بر این بیش از پانصد و پنجاه میلیون تومان نیز بصورت وام قرض الحسنه از سوی بانک مهر اقتصاد در اختیار خیریه امدادگران عاشورا قرار گرفته است، در سال جاری نیز این کمک ها ادامه خواهند داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در ماه رمضان سال گذشته نزدیک به پنج هزار سبد کالا و بسته غذایی به بیماران نیازمند بخصوص بیماران سرطانی اهدا نموده ایم، ارزش ریالی هر بسته غذایی نزدیک به یک میلیون ریال بوده است و هیئت امدادگران عاشورا نیز در تهیه و توزیع این بسته ها نقش موثری داشته است.

وی با اشاره به اهدای کمک های نقدی بلاعوض در راستای فعالیت های خیریه امدادگران عاشورا، گفت: در هفت ماه گذشته بیش از صد و پنجاه میلیون تومان بصورت بلاعوض برای کمک به احداث بیمارستان تخصصی سرطان اهدا نموده ایم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در سال گذشته بیش از بیست و سه میلیارد ریال از سوی سپاه برای امور خِیر تخصیص یافته است، گفت: جدای از هزینه کرد یک میلیارد و هفتصد پنجاه میلیون تومان از سوی سپاه برای احداث بیمارستان تخصصی سرطان، سایر این کمک ها بصورت بلاعوض و سبد کالا بوده، البته این مبلغ بدون احتساب وام های تخصیص یافته است.

سردار غیب پرور در تشریح کمک های سپاه فجر برای احداث بیمارستان تخصصی سرطان، گفت: اتفاق جدیدی که در سال 1394 شاهد آن بودیم بکارگیری ظرفیت های مجموعه سازندگی سپاه فجر فارس برای احداث این بیمارستان بود بصورتی که بیش از صد و چهل و دو هزار متر مکعب خاکبرداری بصورت رایگان از سوی سپاه در راستای تسهیل ساخت بیمارستان تخصصی سرطان انجام شد.

وی ادامه داد: فعالیت های عمرانی سپاه در پروژه احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور توسط بیست و هشت نفر با استفاده از 17 نوع ماشین آلات مهندسی و انجام پانزده هزار و هشتصد سرویس کامیون در مدت صد و سی روز انجام شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه انجام این اقدامات لطف خاص خداوند بود که شامل حال سپاه پاسداران شده است، گفت: امیدواریم نتایج مثبت حاصل از مشارکت در این امر خِیر در زندگانی همگان جاری باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: