آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
فرمانده ارشد ارتش در استان‌ فارس:
امیر سرتیپ سامانی گفت: سپاه پاسدران در حفظ و تقویت استحکام و بنیه دفاعی کشور نقش برجسته ای ایفا می کند، امروز سپاه پاسدران در عرصه های مختلف بارهای سنگینی را بر دوش گرفته است.
به گزارش تنویر، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر بمناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد دیدار نمودند.


* ارتباط خوب و صمیمانه ای بین نیروهای مسلح برقرار است

امیر سرتیپ سامانی در ابتدای این دیدار با اشاره به حضور یگان های سپاه پاسداران در مراسم رژه سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارزش و زحمت کار پاسداران کمتر از پرسنل ارتش نبود، مشاهده عشق، علاقه و روحیه همکاری در چهره ایشان حاوی پیام بسیار خوبی بود و نشان داد یک ارتباط صمیمانه بین نیروهای مسلح برقرار است که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از مشاهده آن خوشحال نمی شوند.

* سپاه پاسداران و ارتش دو سازمان تحت امر و مطیع رهبری هستند

وی افزود: سپاه پاسداران و ارتش دو سازمان تحت امر و مطیع رهبری هستند و هیچ نوع وابستگی به هیچ شخصی جز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ندارند، امیدوارم ارتباط خوب و همکاری صمیمانه این دو سازمان بیش از پیش گسترش پیدا کند.

* سپاه در حفظ و تقویت استحکام کشور نقش برجسته ای ایفا می کند

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران قرار داریم، گفت: سپاه پاسدران در حفظ و تقویت استحکام و بنیه دفاعی کشور نقش برجسته ای ایفا می کند، امروز سپاه پاسدران در عرصه های مختلف بارهای سنگینی را بر دوش گرفته است، در حقیقت وجود و نقش آفرینی سپاه پاسدران از همان روز اول درخشان، ممتاز و برجسته بوده است.


* دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند ستون های مستحکم نظام را تضعیف کنند

فرمانده ارشد ارتش در استان‌ فارس با بیان اینکه افراد و سازمان های موثر در حفظ امنیت کشور و ارزش های انقلاب اسلامی بیشتر مورد هجمه رسانه های معاند و دشمنان ملت ایران قرار دارند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند ستون های مستحکم نظام را تضعیف کنند، یکی از این ستون های مستحکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، الحمدالله نیروهای هوشیار سپاه پاسداران با حمایت مردم و تحت رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر پیشرفت در حال حرکت هستند و برآیند این حرکت نیز یک قدرت بازدارنده قوی است که دشمنان ملت ایران از آن می هراسند.

* تعامل پاسداران و پرسنل ارتش در مراسم تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم عضو ارتش بسیار خوب و پُررنگ بود

امیر سرتیپ سامانی با اشاره به حضور و همکاری مسئولان سپاه و پاسدران در مراسم تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم عضو ارتش گفت: شهدای مدافع حرم عضو ارتش نمونه نیروهای مومن و از جان گذشته نیروهای مسلح و موجب افتخار ارتش هستند، در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)  میزبانی بسیار خوبی انجام شد، تعامل پاسداران و پرسنل ارتش بسیار خوب و پُررنگ بود و بازخوردهای بسیار خوبی هم در افکار عمومی داشت.


* مسئولان سپاه دارای اطلاعات کامل  پیرامون مسائل و راهکارهای دقیق هستند

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: در جلساتی که با حضور مسئولان سپاه برگزار می شود ایشان هم دارای اطلاعات کامل و جزئی پیرامون مسائل هستند و هم راهکارهای دقیق ارائه می دهند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌ فارس در پایان صحبت هایش با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس از چهره های درخشان در استان فارس و کشور می باشد، سلام مرا به ایشان برسانید.

شرح تصویری این دیدار را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: