کد خبر: ۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
در همایش بصیرتی فرهنگیان عنوان شد
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تأکید کرد: امروز دشمن به دنبال آن است که با استفاده از نخبگان، افکار عمومی را با خود همراه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایسنا، شعبان‌علی رمضانیان در همایش بصیرتی فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه امروز در حوزه اقتصادی با دغدغه‌هایی مواجه هستیم که بی‌تردید نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نیز در راستای رفع این دغدغه‌ها بوده است، افزود: امروزه یکی از ضرورت‌های رسیدن به اقتصادی پویا، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که رهبر فرزانه انقلاب نیز از اقتصاد مقاومتی به‌عنوان نیاز جامعه ایران یاد کرده‌اند.

وی با یادآوری تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که بر ملت ایران اسلامی روا داشته شده است، از این تحریم‌ها به‌عنوان ابزاری برای فشار بر مردم و مسئولان نظام یاد کرد و ادامه داد: بی‌تردید، گره اقتصادی امروز جامعه، نوع تفکر حاکم بر جامعه است و متاسفانه امروز افرادی در داخل کشور با دشمن همراه شده‌اند که این امر بسیار خطرناک است؛ چرا که باعث می‌شود دشمن در رسیدن به اهداف خود که همانا همراه کردن افکار عمومی با خود است، دست یابد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن از قبل تحریم‌های ناجوانمردانه، فشار بر مسئولان کشور است که این خود باعث اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسانه از سوی مسئولان می‌شود، اظهار کرد: بدون شک، تداوم این روند می‌تواند باعث اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسانه و به وجود آمدن بی‌ثباتی در جامعه شود که دشمن نیز به دنبال ایجاد همین بی‌ثباتی است؛ چرا که این امر باعث می‌شود تا دشمن بین مسئولان و کارشناسان شکاف ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ نیرنگی فروگذار نبوده و در این راه جان انسان‌ها نیز برایش ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن در طول 37 سال گذشته نتوانسته است به اهداف شوم خود دست یابد، نباید این‌گونه تصور کنیم که دست از دشمنی برداشته است. به همین خاطر باید در هر شرایطی هوشیار بوده و تصمیماتی اتخاذ کنیم که زمینه سوء‌استفاده دشمن را فراهم نکنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: