آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
جانشین بسیج دانش ‌آموزی کشور خبر داد:
دکتر حبیب‌زاده گفت: در سال 1395 «راهبرد دانش آموز محوری» را بر اساس رویکرد تربیتی دنبال خواهیم نمود.
به گزارش تنویر، دکتر قاسم حبیب‌زاده جانشین بسیج دانش ‌آموزی کشور در حاشیه برگزاری همایش مسئولان این سازمان در شیراز، گفت: عموما نشست‌های فصلی این سازمان بصورت سالانه با حضور مسئولان بسيج دانش‌آموزی سراسر در تهران برگزار می شود اما امسال با توجه به موفقیت های سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در اجرای برنامه ها و طرح ها، گردهمایی مسئولان بسیج دانش آموزی کشور در شیراز برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی فارس بعنوان رتبه برتر کشور در سال 1394 معرفی شده است، گفت: حضور مسئولان بسیج دانش آموزی سایر استان های کشور در فارس فرصت بسیار خوبی برای آشنایی ایشان با فرآیند اجرای موفقیت آمیز طرح ها و برنامه ها در استان فارس خواهد بود.

جانشین بسیج دانش ‌آموزی کشور ادامه داد: فعالیت های متنوع بسیج دانش‌ آموزی فارس نظیر تقویت ارتباط دانش ‌آموزان با مساجد، توليد نوشت‌افزار با رویکرد ترویج سبک زندگی ايرانی ـ اسلامی، اجرای دوره‌های آموزشی ياوران ولايت در سطح عالی و اجرای طرح دانش‌آموز محوری شاخصه های سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس هستند.

دکتر حبیب‌زاده الگوبرداری مسئولان استان ها از موفقیت های بسیج دانش آموزی فارس را از اهداف مهم برگزاری گردهمایی در شیراز دانست و افزود: افزون بر انتقال تجربیات در فرآیند برگزاری این گردهمایی، برای ايجاد وحدت رويه، نشست های منظم بررسی و تبادل نظر با مديران ارشد سازمان در استان ها با هدف تشریح نحوه اجرای راهبردها و اولويت‌های بسیج دانش آموزی در سال 1395 برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این گردهمایی زوایای مختلف طرح «یاوران ولایت» را بررسی می کنیم، گفت: در سال 1395 «راهبرد دانش آموز محوری» را بر اساس رویکرد تربیتی دنبال خواهیم نمود و در نشست های تخصصی نیز به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح «یاوران ولایت» خواهیم پرداخت.

دکتر حبیب‌زاده در تشریح طرح «یاوران ولایت» گفت: در قالب این طرح که در دبیرستان های سراسر کشور برگزار می شود بین نود تا صد و بیست هزار دانش آموز از سراسر کشور آموزش خواهند دید، بصورت تفکیکی می توان گفت شش دانش‌آموز به ازای هر دبيرستان آموزش خواهند دید.

جانشین بسیج دانش ‌آموزی کشور در رابطه با برنامه های این سازمان برای ایام تعطیلات تابستان گفت: طوری برنامه ریزی نموده ایم که فرماندهان بسیج دانش ‌آموزی دبيرستان‌ها در این ایام بصورت متمرکز در مركز استان و  اعضای شورای دبيرستان‌ها در شهرستان ها در دوره های آموزشی و توجیهی حضور یابند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: