کد خبر: ۸۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
دکتر رمضانیان در نشست روز قشر بسیج فرهنگیان فارس/
نشست روز قشر بسیج فرهنگیان فارس با عنوان "معلم طلایه دار تفکر انقلابی" و با حضور دکتر رمضانیان ریاست سازمان بسیج فرهنگیان کشور در دبیرستان نمازی شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، نشست روز قشر بسیج فرهنگیان استان با عنوان "معلم طلایه دار تفکر انقلابی" و با حضور دکتر رمضانیان ریاست سازمان بسیج فرهنگیان کشور در دبیرستان نمازی شیراز برگزار شد.

دکتر رمضانیان با بیان اینکه دشمن از چند سال قبل برنامه "تحریم انتحاری" را که اصل آن بر پایه فشار بر مردم است را برای انقلاب اسلامی طراحی کرده گفت: اصل برنامه فشار به مردم است تا در اثر این فشار، مردم روبروی مسئولین قرار بگیرند و به آنها فشار بیاورند و مسئولین مجبور به اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسی گردیده و در بی ثباتی تصمیم بگیرند. که در نتیجه آن اختلاف و شکاف میان بدنه کارشناسان و مجریان قرار می گیرد تا استکبار به مردم بفهماند مسئولین کارایی اداره کشور را ندارند و ما گزینه های درست را می توانیم به شما معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد مشکل اول کشور است گفت: مسئله مهم این است که دشمن برای این چالش یک دوراهی برای ملت اعلام می کند که فقط همین دو راه است؛ یا باید مشکلات را تحمل کنید و یا در مقابل من(استکبار) کوتاه بیایید.

دکتر رمضانیان در تکمیل صحبت های خود گفت: در درون کشور هستند افرادی که این دوراهی را قبول دارند و دیگر تحمل را جایز نمی دانند و می گویند باید با دشمن سازش کرد و راهی جزء کوتاه آمدن در برابر دشمنان را نداریم و در مقابل این گروه کسانی هستند که می گویند بین دوراهی نیستیم و نباید خطای محاسباتی داشته باشیم و راه دشمن را برویم و یک راه دیگر هم هست و آن راهی است که در آن نه تحمل سختی هاست و نه ننگ سازش با استکبار به نحوی که اعتقاد دارند ما مردم ایران پیرو قرآن کریم و تعالیم انبیا هستیم و راه تسلیم در برابر استکبار را نمی پذیریم و مجاز نیستیم در برابر ظالم کوتاه بیاییم. شاید عده ای قبول کنند در شرایط حساس باید حرکت تاکتیکی کرد و تغییر موضع داشت ولی اگر بنا به کوتاه آمدن و سازش باشد آیا می توان تعیین کرد تا کجا باید کوتاه آمد و دشمن تا کجا راضی می شود.

وی ادامه داد: دشمن تا زمانی که دست از دین تان برندارید دست از سر شما برنخواهد داشت و کسانی که کوتاه آمده اند چه وضعی داشته اند. در دوران طاغوت تا به آن حد در برابر استکبار کوتاه آمده بودند و بنده او شده بودند ولی آیا آن زمان وضع اقتصادی ما مناسب بود؛ نیازمند همه چیز بودیم در آن زمان اوج بندگی در برابر استکبار بود.

دکتر رمضانیان افزود: حتی اگر بر فرض در برابر استکبار کوتاه بیاییم ما مقابل این کوتاه آمدن چه چیزی دریافت می داریم. این درحالی است که آنها نشان داده اند در برابر کوتاه آمدن و سازش ها کوتاه نخواهند آمد و هیچ امتیازی نمی دهند و هیچ راهی نداریم به جز تقویت اقتصاد مقاومتی و راه دیگری نداریم.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور اذعان داشت: سخن از این جناح و آن جناج نیست سخن از حفظ نظام است. امروز انسان هایی به درد مدیریت در جامعه می خورند که به پای اصول انقلاب بایستند.

وی متذکر شد: امروز اصلح کسی است که بداند معضل اول کشور اقتصاد است و تا این مشکل را با توانمندی داخلی حل نکند نمی تواند موفق شود. امروز حتی فرهنگ ما متاثر از اقتصاد ما است. در هشت سال دفاع مقدس وضع ما چگونه بود، فقط به توان مردم خودمان تکیه داشتیم و این تکیه کردن ما را به اوج رساند و در برابر دشمن تقویت کرد.

دیروز در عرصه تکنولوژی دفاعی هیچ نداشتیم ولی امروز با توان داخلی جزء چند کشور برتر جهان هستیم. در علوم هسته ای با آنکه در تحریم دشمن بودیم ولی دیدید که چه رشدی کرده ایم اگر در دیگر عرصه ها موفق نبوده ایم برای آن است که بر توان خود استقامت نکردند.

دکتر رمضانیان در پایان گفت: مراقب باشید دشمن ما را اغفال نکند و داشته هایمان را از ما نگیرند و صنعت موشکی ما را هم مانند هسته ای به تعطیلی نکشانند راه و اقدام خودمان را بشناسیم و برای مقاوم سازی اقتصاد هر کسی در هر پستی دست به کار شود تا نیازمندی های جامعه برطرف شود و در راهی که او(دشمن) می خواهد نرویم.

امروز تا پشت خیمه های دشمن رفته ایم، نکند تاریخ تکرار شود و ما را فریب دهند. اینکه بیشتر سخنان کاندیداهای امریکا از ایران است نشان از اهمیت کشور عزیزمان دارد؛ غفلت نکنیم. علاج کشور مثل همیشه اتکا به خودمان است و باید اقتصاد مقاوم داشته باشیم.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: