آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:
دکتر رمضانیان گفت: هیچ راهی به جز پیاده سازی و تقویت «اقتصاد مقاومتی» برای حل مسائل اقتصادی کشور نداریم.
به گزارش تنویر، دکتر  شعبان رمضانیان با بیان اینکه دشمن برنامه "تحریم انتحاری" را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این برنامه بر اساس "فشار بر مردم" طراحی شده است تا مردم در مقابل مسئولان قرار بگیرند و در ادامه نیز مسئولان مجبور به اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسی بشوند، هدف این طرح ایجاد اختلاف نظر میان کارشناسان و مجریان امور است و پس از آن استکبار جهانی گزینه های مورد نظر خود را برای حل مسائل ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه مسئله اقتصاد از مسائل مهم کشور است، گفت: دشمنان ملت ایران برای این مسئله یک دوراهی طراحی نموده اند، یک راه اینکه مشکلات را تحمل کنید و راه دیگر اینکه در مقابل استکبار کوتاه بیایید، شاید عده ای قبول کنند در شرایط حساس باید حرکت تاکتیکی کرد و تغییر موضع داشت اما اگر بنا به کوتاه آمدن و سازش باشد آیا می توان تعیین کرد تا کجا باید کوتاه آمد؟ و دشمن تا کجا راضی می شود؟ دشمن تا زمانی که دست از دین برندارید دست از سر شما برنخواهد داشت.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی نشان داده است در مقابل کوتاه آمدن هیچ امتیازی به طرف مقابل نمی دهد، گفت: هیچ راهی به جز پیاده سازی و تقویت «اقتصاد مقاومتی» برای حل مسائل اقتصادی کشور نداریم، امروز کسانی برای مدیریت جامعه شایسته هستند که پای اصول انقلاب اسلامی بایستند.

وی با بیان اینکه موضوع اقتصاد بر مسائل فرهنگی هم تاثیرگذار است، گفت: موفقیت در موضوع اقتصاد بدون اتکا بر توانمندی داخلی ممکن نیست، در هشت سال دفاع مقدس تنها بر توان مردم تکیه داشتیم و نشان دادیم  «تکیه بر توان داخلی» کشور را به اوج اقتدار خواهد رساند.

دکتر رمضانیان با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به استکبار جهانی گفت: پیش از انقلاب در عرصه صنعت دفاعی هیچ چیز نداشتیم اما امروز با تکیه بر توان داخلی در دانش و علوم رُشد و پیشرفت چشمگیری داشه ایم، باید مراقب باشیم دشمن ما را اِغفال نکند و داشته هایمان را از ما نگیرد، برای توسعه و مقاوم سازی اقتصاد کشور هر شخصی در هر پُست و سِمَتی دست به کار شود تا نیازمندی های جامعه برطرف بشوند.

به گزارش تنویر، همایش گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان با عنوان "معلم طلایه دار تفکر انقلابی" با حضور دکتر شعبان رمضانیان رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در دبیرستان نمازی شیراز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: