آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار نقدی با بیان اینکه پرونده خوش‌بینی به آمریکا را باید برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخت، گفت: تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس از پا نخواهیم نشست.
به گزارش تنویر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: در ده‌ها حادثه تاریخی بزرگ، آمریکا به ستیز برخاسته و در همه شکست خورده اما درس عبرت نگرفته است.

وی تصریح کرد: حوادث امروز اتمام‌ حجت با غربی‌هاست، به گونه‌ای که امروز با این ملت نمی‌توان با حرف زور صحبت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفانی به پا خواهیم کرد و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس از پا نخواهیم نشست، گفت: آمریکا با این اعمال خود ملت‌های منطقه را به جایی می‌رساند که برای آزادی بشر و تحقق صلح جهانی هیچ راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی وجود نداشته باشد.

نقدی با بیان اینکه ملت ایران با هیچ ملتی قابل مقایسه نیست، افزود: از میان تجارب ارزشمند به این نتیجه می‌رسیم که پرونده خوش‌بینی به آمریکا را باید برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخت.

وی با بیان اینکه کسانی که به آمریکا خوش‌بین بودند اگر بیدار نشوند آنها هم ضمیمه این پرونده خواهند شد، یادآور شد: راهی جز پیشرفت نداریم که این امر با استفاده از  ظرفیت‌های عظیم انسانی که اکنون داریم محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این ظرفیت‌ها را فعال کرده و با بازوان خودمان ایران را فعال می‌کنیم، زیرا نگاه به دست اجانب هیچ هزینه‌ای جز ذلت و خواری نخواهد داشت.

نقدی با بیان اینکه خداوند متعال با اعجاز خود شن‌ها را در طبس مأمور کرد، خاطرنشان کرد: مردم به صحنه بیایند، یعنی همان طور که با آمدن مردم در جنگ نظامی پیروز شدیم ثابت می‌کنیم که در مسیر خود استواریم و امروز روز شکر ملت ایران است.

* فارس؛
نام:
ایمیل:
* نظر: