کد خبر: ۸۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
سردار نقدی در مراسم بزرگداشت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از رفتارهای خوش بینانه برخی افراد نسبت به آمریکا گفت: خوش بین های رابطه با آمریکا بیدار شوندواگر نه پرونده آنها به زباله دان فرستاده می شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، با درود بر روح مطهر شهید منتظرقائم گفت: بسیار مفتخریم که سال 1395 را در بسیج با نام این شهید در میدان خواهیم بود.

وی بابیان‌اینکه پنجم اردیبهشت‌ماه روز تجلی قدرت و عظمت خداوند است افزود: دشمن در دل شب با تمرین طولانی 6 ماه بر روی زمین‌های مشابه به منطقه طبس آمد و با داشتن امکانات طراز اول به لطف پروردگار همه محاسباتش شکست خورد و نابود شد.

احمق‌گری آمریکا تا امروز ادامه دارد

رئیس بسیج مستضعفین بابیان‌اینکه امام راحل رحمه‌الله‌علیه پس از حادثه طبس، رئیس‌جمهور آمریکا را احمق خواندند اظهار کرد: در واقع این احمق‌گری تا امروز ادامه دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: آن روزها دشمن با بال‌گرد به منطقه طبس آمد اما امروز به صورت دزدانه اموال ملت ایران را سرقت می‌کند.

رئیس بسیج مستضعفین بابیان‌اینکه روز واقعه طبس یوم‌الله است، افزود: شکست آمریکا در طبس همه محاسبات آنان را بهم ریخت.

سردار نقدی بابیان‌اینکه خداوند متعال این پیروزی را محقق کرد اظهار کرد: شن‌های بیابان، طوفان و باد مأمور خدا بود و دشمن را به خواری و ذلت کشاند.


وی با اشاره به اینکه علاوه بر تجلی قدرت خداوند، تجلی اراده خدا برای یک هدف والا بود تأکید کرد: شکست قطعی از آنِ شیطان است و خداوند متعال، اراده کرده است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: اگر همه ابزار و امکانات و همه قدرت روی زمین جمع و تمام محاسبات دقیق برای بکارگیری آن انجام شود، وقتی رودرروی قدرت حق قرار می‌گیرد، همه این امکانات پوشالی است.

سردار نقدی با‌بیان‌اینکه آمریکا امروز در سوریه بعد از 5 سال شکست خورده است تصریح کرد: جنایتی که آمریکایی‌ها با سازماندهی داعش در عراق بوجود آورده‌اند، بارها شکست خورده است و هنوز این را نفهمیده‌اند.

حال آمریکا، حال فرعون است

وی بابیان‌اینکه حال آمریکا، حال فرعون است، گفت: نفهمیدند که قدرت خدا چیست؛ نفهمیدند که اراده خدا بر این است که مستضعفین بر مستکبرین پیروز می‌شوند.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این انقلاب جولان‌گاه آمریکا نیست و فهم آمریکا به اندازه فهم فرعون است، تصریح کرد: خداوند بلاهای متعددی همانطور که در قرآن اشاره شده برای فرعون فرستاد و فرعون در همه آن‌ها به موسی متوسل شد و با دعای موسی این حوادث بر طرف شد اما بازهم فرعون نفهمید.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آمریکا به خاطر شدت و ظلمی که کرده است، خداوند قدرت حسابگری را از آن گرفته است و آن‌ها عقل معنوی ندارند.


اینجا سرزمین امام خامنه‌ای است

وی با اشاره به اینکه در همه حوادث، آمریکایی‌ها یکی پس از دیگری از ایران شکست خوردند گفت: در ده‌ها حادثه بزرگ و تاریخی دیگر نیز آمریکا به ستیز آشکار با ملت ایران پرداخته است و در همه جریان‌ها شکست خورده است اما متأسفانه از آن درس نگرفته است.

رئیس بسیج مستضعفین بابیان‌اینکه آمریکا دنبال شکست اراده ملت ایران است، گفت: آمریکا هر دفعه که از اراده ملت ایران شکست می‌خورد، دنبال راه دیگری برای شکست ملت ما است اما آن‌ها نمی‌دانند که با خدا در افتاده‌اند و نمی‌دانند که اینجا سرزمین امام خامنه‌ای است.

رئیس بسیج مستضعفین بابیان‌اینکه خداوند بلایای متعددی را برای آمریکایی‌ها فرستاده است، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: فکر کردید که یک روزی با زور خودتان آمده‌اید می‌توانید کاری کنید و پول‌های کشور را چپاول کنید؟

سردار نقدی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران چپاول‌گری 60 ساله را از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون خواهد کشید.

رئیس بسیج مستضعفین با‌بیان‌اینکه خداوند ظالم را فرصت نمی‌دهد که بر مستضعفین حاکم شود تصریح کرد: تغییر روش ظلم آمریکایی‌ها شامل تجاوز نظامی، تجاوز به فرهنگ و تجاوز به مالی است و حوادثی که برای آمریکا رخ می‌دهد، اتمام حجت خداوند به آمریکا است.


کم مانده در کاخ سفید دعای کمیل هم برگزار شود

سردار نقدی با طرح سئوالاتی از ماهیت آمریکا، گفت: فکر کردید که تغییر روش تجاوزتان می تواند شما را مؤفق کند؟ تمام صاحب نظران آمریکایی جمع شدند و گفتند با این ملت نمی‌توان با زور رفتار کنید و یادآوری کردند که ژست صمیمیت بگیرید و اکنون آن بیچاره (اوباما) نیز پیام نوروزی می‌دهد و سفره هفت سین پهن می‌کند و کم مانده است که دعای کمیل هم بخواند.

وی با اشاره به غارت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ایران توسط آمریکایی‌ها اظهار کرد: ای احمق! این کار دزدی چه بود که خود را لو دادی زیرا برخی‌ها باورشان شده بود که دوست هستی!

رئیس بسیج مستضعفین افزود: هر کسی به بندگان خدا ظلم کند، خداوند با او جنگ دارد تا زمانیکه او را شکست دهد.

سردار نقدی با انتقاد از خوش خیالی برخی‌ها نسبت به رابطه با آمریکا تصریح کرد: آن‌ها که خوش خیال بودند و فکر کردند آمریکا در مسیر دوستی قرار گرفته است، الان دیدند که آمریکا غارت‌گر است.


طوفان ملت ایران رژیم اسرائیل را نابود خواهد کرد

وی با اشاره به شکست‌های مکرر آمریکا در ایران گفت: آن‌ها فکر کردند می‌توانند با این چند تا عوامل‌شان (خوشبینان رابطه دوستی با آمریکا) ایران را تسخیر کنند، همچین خیالی نیست.

رئیس بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: موقع‌اش که برسد ملت ایران چنان طوفانی علیه آمریکا آغاز خواهد که تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس ادامه خواهد داشت.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه آمریکا با این اعمال خودش را نابود خواهد کرد، تصریح کرد: اعمال آمریکا سبب خواهد شد تا ملت‌های دیگر برای اینکه زندگی دوستانه‌ای در کنار سایر ملت‌ها داشته باشند به فکر نابودی آمریکا باشند.

وی با طرح این سئوال که چرا آمریکا بعد از گذشت بیش از 30 سال از دارایی‌های ایران برداشت می‌کند؟ اظهار کرد: مردم عقل دارند، از خودشان می‌پرسند چرا آمریکا که بعد از 30 و چند سال از این حادثه (2 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران به خانواده‌های آمریکاییان کشته شده در حملات سال 1983) چرا در آن مدت احکام صادر نکرد؟


سئوالات سردار نقدی از خوش خیال‌های دوستی با آمریکا

رئیس بسیج مستضعفین گفت: در دوران‌هایی که دولت‌های ما اهل گفتگو نبودند، چرا اقدامی نکرد؟ چرا زمانی که پای گفتگو با آمریکا آمدند این جرأت را پیدا کرد؟

سردار نقدی اضافه کرد: چطور شد که ملت ما در این سال‌هایی که شدیدترین مواضع را دولت‌هایش علیه آمریکا و استکبار داشته‌اند، سازمان همکاری‌های اسلامی به اجماع آرا، ایران را به ریاست سازمان رساند اما امروز که بحث گفتگو با آمریکا شده با شدیدترین لحنی ایران را در همان سازمان محکوم می‌کنند؟

وی بابیان‌اینکه پاسخ این سئوالات مسیر حقیقی را به ملت‌ها نشان می‌دهد، گفت: چرا در دورانی که دولت‌های ما قاطع‌ترین مواضع را علیه آمریکا می‌گرفتند رفت و آمد مردم دنیا به ایران هزینه‌ای نداشت اما چرا الان که فضای گفتگو است برای رفت و آمدها قانون تصویب می‌کنند که اگر کسی وارد ایران شد 5 سال ممنوعیت براش صادر می‌کنند؟


هسته ای یک بهانه بیشتر نبود/ ایران راهی جز ایستادگی در برابر آمریکا ندارد

رئیس بسیج مستضعفین یادآور شد: ملت ایران برای پیشرفت هیچ راهی جز ایستادگی در برابر آمریکا ندارد.

سردار نقدی افزود: ملت ایران در پاسخ به سؤالات متعدد به این نتیجه می‌رسد که تمام پیش‌بینی‌های رهبر بلند اندیش و حکیم ما در مورد مذاکرات، تحقیقاً و صددرصد درست بود و هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود.



برنامه موشکی ایران نیز بهانه است

وی در بخش دیگری از سخنان خود که به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز واقعه طبس بیان می‌شد، گفت: چرا اموال ایران را غارت می‌کند؟ آن‌ها به هیچ چیزی جز نابودی ایران راضی نیستند و همه حرف‌های بعدی آنها بهانه است.

وی در ادامه تأکید کرد: برنامه موشکی ایران نیز بهانه است.



خوش‌بین‌های رابطه با آمریکا بیدار شوند

رئیس بسیج مستضعفین با انتقاد از رفتارهای خوش‌بینانه برخی افراد اظهار کرد: خوش‌بین‌های رابطه با آمریکا بیدار شوند وگرنه پرونده آن‌ها به زباله‌دان فرستاده می‌شود.


*آمریکا دنبال بازگشت سلطه‌اش بر ملت ایران است

سردار نقدی گفت: آمریکایی‌ها به هیچ چیز جز نابودی انقلاب اسلامی و بازگشت سلطه آمریکا راضی نیستند و به همین دلیل امروز جنگ نرم را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: آمریکا می‌گوید از قیافه و نمازخواندن ملت ایران بدش می‌آید و آن‌ها از خدای مردم ایران خوششان نمی‌آید چراکه آمریکا شیطان بزرگ است.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکا با چپاول اموال، تهدیدکردن به عدم تجارت با ایران و ایجاد مشکلات و موانع اقتصادی می‌خواهند مردم ما را به فقر و فلاکت و گرسنگی بکشانند.


راه شکرگزاری از خدا، اطاعت از ولایت فقیه است

سردار نقدی گفت: امروز، روزِ یادآوری عظمت و قدرت خدا و روز شکر ملت ایران به خاطر عنایات الهی است و راه شکرگزاری از خدا، اطاعت از ولایت فقیه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: