آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ پاسدار محبی‌پور گفت: سپاه پاسداران در سالی که گذشت بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه راه‌اندازی واحدهای تولیدی زودبازده به شهروندان فارس ارائه نموده است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه ایجاد قطب‌های صنعتی از مهم‌ترین رویکردهای اقتصاد مقاومتی است، گفت: ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تعاونی ها در منطقه غرب شیراز از برنامه های مهم سپاه ثارالله (ع) در سال جاری است.

وی با بیان اینکه باید به این خودباوری برسیم که می‌توانیم در مسئله اقتصاد مستقل باشیم، گفت: نباید تسلیم و مرعوب دشمن شویم‌، برخی افراد در عرصه اقتصاد دچار خودباختگی شده‌اند و معتقدند با اتکا به داخل نمی توان استقلال اقتصادی داشت.

وی با بیان اینکه خودباوری راه تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: اکنون زمان اقدام و عمل در زمینه مسائل اقتصادی کشور است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرجا که دولت نیاز داشته باشد آماده همکاری است، حتی اگر تمایل به همکاری با سپاه هم وجود نداشته باشد سپاه پاسداران ماموریت مهم خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را فراموش نمی‌کند.

سرهنگ پاسدار محبی‌پور با بیان اینکه سپاه استان فارس در عرصه اقتصاد مقاومتی طرح های بسیار خوبی را اجرا و حمایت نموده است، گفت: سپاه پاسداران در سالی که گذشت با هدف ایجاد و تقویت حس خودباوری بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه راه‌اندازی واحدهای تولیدی و اقتصادی زودبازده به شهروندان فارس ارائه نموده است، این در حالی است که سایر دستگاه‌های متولی نتوانستند 100 میلیارد ریال اعتبار مصوب استانی را جذب کنند و این اعتبار برگشت خورد.

وی با بیان اینکه سپاه ثارالله(ع) شیراز در دو سال گذشته اعتباری بیش از بیست میلیارد ریال به واحدهای تولیدی زوبازده اختصاص داده است، گفت: این حمایت ها نتایج بسیار خوبی داشته است، ایجاد و تقویت حس خودباوریِ در مردم از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه پاسداران در عرصه اقتصاد مقاومتی است، باید تلاش کنیم به جوانان القا کنیم که می‌توانیم نیازهای حیاتی خودمان را با اتکا به توان داخلی کشور تامین کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش پیگیری مداوم مشکلات واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی را مهم ارزیابی نمود وافزود: بسیج سازندگی ضمن نظارت کامل بر طرح های اقتصاد مقاومتی، شتاب دادن به فرآیند توسعه طرح های تولیدی اقتصادی با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید را در دستور کار قرار داده است.

کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده و حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع)، مدیران سازمان جهاد کشاورزی و بانک مهر اقتصاد شهرستان شیراز برگزار گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: