آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی با بیان اینکه حاکمیت در آینده برای احداث بیمارستان، مدرسه و ... به زمین نیاز دارد، گفت: در هنگام خصوصی‌سازی کارخانه های دولتی، زمین آن‌ها جدا شده و به بخش خصوصی واگذار نشود.
به گزارش تنویر، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) بخصوص شهید حاج ابوذر غواصی اولین شهید مدافع حرم کارگری استان فارس در سال 1395، گفت: کارگران در تمام گذرگاه‌های تاریخ انقلاب اسلامی همواره پشتیبان و همراه نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده‌اند، از نمونه های برجسته قشر کارگر شهید حاج ابوذر غواصی است که در عرصه ساختمان سازی فعالیت داشت.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1395 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: نقش کارگران در این عرصه بسیار تاثیرگذار است، بدون شک تمام فعالان عرصه کار و تولید و بخصوص کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی بر عهده دارند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه اگر بخواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم و اقتصاد وابسته به نفت نباشد باید اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کینم، گفت: باید به جامعه کارگری، محیط کار، کارگاه‌ها و مهم تر از همه به آموزش کارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز راه‌اندازی نهضت مهارت‌آموزی در جامعه کارگری، کارفرمایی و کارآفرینی بسیار مهم است، گفت: با راه‌اندازی نهضت مهارت‌آموزی می‌توانیم اقتصاد، صنعت و تولید خود را به یک بِرند جهانی تبدیل کنیم، البته برای تحقق این موضوع مردم باید از تولید ملی حمایت کامل داشته باشند، تبلیغات شایسته و مناسبی از کالاهای با کیفیت ایرانی در خارج از کشور صورت بگیرد و بانک‌ها هم در بخش صادرات همکاری کنند.

سردار گزنی ادامه داد: اگر بتوانیم تولیدات کشورمان را به بِرند جهانی تبدیل کنیم صادرات محصولات غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و وابستگی اقتصاد کشور به صادرات نفت کم می شود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به کم توجهی به اصل خصوصی سازی گفت: در سال‌های گذشته طِی اجرای اصل 44 قانون اساسی بی‌تدبیری‌هایی صورت گرفته است، برخی به نام بخش خصوصی، کارخانه هایی را در اختیار گرفتند اما به جای کار و تولید هدفشان زمین‌خواری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه زمین یک کالای نایاب است و تجدیدپذیر نیست، گفت: زمین‌های کارخانه های دولتی که در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته‌اند نباید از کارخانه تفکیک شده و یا تغییر کاربری بدهند، ضمن اینکه قوانینی در مورد عدم اجازه تغییر کاربری زمین کارخانه های خصوصی سازی شده وجود دارد.

سردار گزنی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه حاکمیت در آینده برای احداث بیمارستان، پاسگاه، مدرسه و ... به زمین نیاز دارد، گفت: در هنگام خصوصی‌سازی کارخانه های دولتی، زمین آن‌ها به بخش خصوصی واگذار نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: