آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تاکید نمود:
سردار گزنی گفت: سپاه فجر در کنار سایر نهاد ها و سازمان ها همراه با مردم ولایتمدار استان فارس حمایت قاطع خود را از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام می کند.
به گزارش تنویر، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با رییس و مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس دیدار نمود.

حمایت سپاه فجر از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این دیدار با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات کار با ارزشی است، خطاب به اعضای ستاد بازسازی عتبات گفت: شما در این مجموعه علیرغم همه مشکلات، راه اهل بیت (علیهم السلام) را حفظ کرده اید، باید به شما خدا قوت گفت.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ی مجموعه های دولتی و خصوصی استان فارس مشارکت در این عرصه است، گفت: در استان فارس می بایست کلیه امور ستاد بازسازی عتبات عالیات با محوریت حضرت آیت الله ایمانی انجام شوند، این محوریت باعث شناخت بیشتر فعالیت های ستاد خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ادامه داد: امیدواریم با تداوم کار در این عرصه همراه با هماهنگی و همکاری بین مجموعه ها باز هم شاهد درخشش استان فارس در این مسیر افتخارآمیز باشیم و بتوانیم در کنار هم با این‌گونه اقدامات ماندگار موجبات خوشنودی قلب حضرت مهدی(عج) را فراهم سازیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش های سردار جابر مهدی یار رییس سابق مجموعه ستاد عتبات فارس ایشان را فردی ارزشی، ولایی و موفق در همه عرصه های مدیریتی دانست و افزود: امیدواریم در دوران ریاست آقای اسکندر قاسمی که ایشان هم دارای کارنامه درخشان در مدیریت هستند، استان فارس همچون سال های گذشته از استان های پیشتاز در این عرصه باشد.

سردار گزنی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه مجموعه سپاه فجر استان فارس با بسیج همه فرماندهان، کارکنان و بسیجیان در عرصه بازسازی عتبات عالیات تلاش خواهد نمود، گفت: سپاه فجر در کنار سایر نهاد ها و سازمان ها همراه با مردم ولایتمدار استان فارس حمایت قاطع خود را از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: