آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزآباد گفت : آثار شهید مطهری و افکار و اندیشه های او یک نسخه برای درمان دردهای فکری اعتقادی و سیاسی آحاد مردم است .
همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد پاسداران این ناحیه به دیدار امام جمعه محترم شهرستان فیروزآباد رفتند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزآباد گفت : آثار شهید مطهری و افکار و اندیشه های او یک نسخه برای درمان دردهای فکری اعتقادی و سیاسی آحاد مردم است .

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گفتند : امروزه در هیچکدام از ارتش ها و نیروهای نظامی دنیا ارگان یا قسمتی جهت تقویت معنویت و ارزشهای والای انسانی در خود ندارند و لی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت و امامت امام خمینی(ره) و در ادامه آن امام خامنه ای عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی علی الخصوص در سپاه نقش موثری در تقویت ایمان و باورهای اسلامی کارکنان در درجه اول و دیگر اقشار بسیج دارد .

در ادامه حجت الاسلام پور غلامی در دیدار پاسداران و مربیان با امام جمعه شهرستان فیروزآباد افزود از آنجایی که این هفته به بهانه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مشخص شده است به همین مناسبت برنامه های ویژه ای در این هفته برگزار میگردد
وی اضهار داشت شهید مطهری حق استادی و معلمی به گردن همه آحاد مردم به خصوص اصحاب علم و معرفت و اندیشه دارد
پورغلامی ادامه داد : هدف از بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقاء منزلت اجتماعی معلمان مربیان اساتید و ارتباط معنوی نقش متولیان امر تعلیم و تربیت و تزکیه با رسالت نبوی در طول مدت 23 سال بعثت است با توجه به رویکرد شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل .


نام:
ایمیل:
* نظر: