کد خبر: ۸۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس تاکید کرد:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: معلمان می توانند جامعه، دین، اسلام، حجاب و امنیت جامعه را تحکیم بخشیده و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش موثری ایفاء کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس، فریبا استواری در آستانه روز معلم ،ضمن تبریك این روز به تمامی فرهنگیان دلسوز و زحمتكش گفت: معلمی شغل و حرفه نیست . بلكه ذوق ، هنر و توانمندی است.

وی گفت: معلمی درقرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی، در گام نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارك و تعالی است.

استواری گفت: معلمان می توانند جامعه، دین، اسلام، حجاب و امنیت جامعه را تحكیم بخشیده و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،نقش موثر ایفا كنند .

معاون فرماندهی انتظامی فارس با یادآوری اینكه روز 12 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز معلم نامگذاری شده است افزود: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در 12 اردیبهشت ماه 58 ، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

استواری، با اشاره به آثار شهید مطهری گفت: استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم‌های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه و منطبق با نیاز روز جامعه در حال گذار ما بسیار مؤثر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود:نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند،چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند. لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

نام:
ایمیل:
* نظر: