کد خبر: ۸۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
ننگ است كه در خانه بنشينيم و مرگ در رختخواب را بر مرگ باعزت ترجيح دهيم.

بسمه تعالى

با سلام و درود بر امام زمان و نايب برحقش امام امت. در اين موقع حساس كه لشكريان محمد(ص) جهت يارى رساندن به سربازان فداكار اسلام راهى جبهه‌هاى نبرد حق عليه باطل شده‌اند بر ما ننگ است كه در خانه بنشينيم و مرگ در رختخواب را بر مرگ باعزت ترجيح دهيم. من هم براى اينكه به فرمان امام عزيز لبيك گفته باشم و بتوانم به اين فيض بزرگ نائل گردم كمر همت بسته و با اين جند الهى رهسپار ديار عاشقان شدم تا اگر خدا از ما قبول كند از اين به بعد هم در صف عاشقان باشيم تا اينكه از بركت وجود اين عزيزان ما هم به فيض برسيم و از چراغ نورانى آنها در اين مسير استفاده كنيم. حال كه پا در اين مسير گذاشته‌ام به اميد اينكه بخاطر اين ياران باوفاى امام من هم مورد پذيرش و قبول درگاه احديت قرار گيرم بر آن شدم كه چند كلامى از زندگى و اختيارات خانواده خويش براى اينكه بعد از من شما عزيزان دچار سردرگمى نشويد بر روى اين كاغذ كه با زبانى بى‌زبانى با شما صحبت خواهد كرد بنويسم. چون ذكر آن بر هر فرد مسلمان لازم است. اى همسر عزيز و خانواده‌ام اى پدر و مادر و خواهر و برادر، اى پدر و مادر همسرم، اى ديگر اقوام و خويشان، خانواده خود و همسرم بعد از من هيچگونه ناراحتى بخود راه ندهيد چون امانتى كه خدا تاكنون در اختيار شما قرار داده بود حال از شما گرفته. اين امانت به هيچ يك از شما تعلق نداشته و من در نزد شما امانتى بيش نبوده‌ام و نكند كه با رفتار خويش روح ما را آزار دهيد.

در آخر ذكر اين را لازم مى‌دانم كه بعد از من قيم فرزندانم مادر آنهاست و اگر چيزى از زندگى من ماند از آنهاست. مقدارى بدهكارى دارم كه همسرم مى‌داند آنها را بپردازيد. دو ماه روزه و يك سال نماز هم بدهكار مى‌باشم و يك لوله 2 و حدود 500 عدد آجر نماى 5 سانتى هم به محمد زمان بدهكار مى‌باشم و حدود چهار عدد زانو و مغزى و تبديل 5/2 و 2 روى هم رفته به عباس نعمت‌اللهى.

صف عاشقان

محمد علي در سال 1338 در شهرستان آباده متولد شدسرانجام  در تاریخ 20 دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: