کد خبر: ۸۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
در بخش هایی از بیانیه شورای عالی بسیج فرهنگیان استان فارس در پی شهادت مدافعان حرم زینبی می خوانیم: ما فرهنگیان بسیجی استان ولایتمدار فارس ، سومین حرم اهل بیت به جد از فرمانده محترم سپاه استان درخواست می کنیم زمینه حضور این دلباختگان جهاد و شهادت را در جبهه حق علیه تکفیر فراهم ساخته و ما را از وصول یار محروم نسازند.

شورای عالی بسیج فرهنگیان استان فارس در پی شهادت مدافعان حرم زینبی بیانیه ای صادر کرد.متن کامل این بیانیه در زیر آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دلبستگی هایت هجرت کنی و خود را به قافله سال 60 هجری برسانی و دررکاب امام عشق به شهادت رسی، یاران شتاب کنید. " شهید آوینی"

تو گویی هنوز فریاد امیرالمومنین علی(ع) در پهنه ی جاودان تاریخ طنین انداز است که کجایند آن قومی که به اسلام فراخوانده شده اند و جهاد در راه خدا را سرلوحه کردار زیبایشان سازند، روشنی دل را در همراهی سخن با عمل جاودانه می سازند و با اهدای جان خویش تا ابد بر تارک "احسن الخالقین"می درخشند.

حزب الله از جانب خدا مامور است که انسان و جهان را تغییر دهد، انسانی که امروز بیش از هر زمان دیگری گرفتار ظلمت شرک و بت پرستی است. در این چنین دنیایی که انسان امروز بت خویشتن را می پرستد، ظهور حزب الله معجزه ایست که از نفهات قدسی دم مسیحایی امام(ره) بوجود آمده است. حزب الله پیروز است و پیروزی خویشتن را مدیون فقری است که در پیشگاه غنی مطلق دارد، او می داند که هر چه هست خداست و معراج تکامل او این است که وسیله ای در خدمت تحقق حق باشد و از همین است که حزب الله اهل اطاعت است و سر به فرمان اولی الامر دارد.

حزب الله اهل ولایت و اطاعت است و قدر نعمت می شناسد، فداکار است و از مرگ نمی ترسد و گوش به فرمان " اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولی الامرمنکم" سپرده است و این چنین تو گویی خداوند وظیفه ی تحقق همه ی انبیا را بر گرده ی صبور و آگاه آنان نهاده است و چه شرفی از این بالاتر.

امروز صحنه جهاد در راه حق تمامی انسان های آزاده را فرا می خواند. هنوز ظهر عاشوراست و فریاد "هیهات من الذله" را که امام عشق سر می دهد و آن کیست که بر مرکب عشق به سوی مولی و سرور آزادگان جان دل را هدایت کند.

امروز مدافعان حریم سفیر کربلا زینب کبری(س) از عمق وجود می خروشند و می گویند" کلنا عباسک یا زینب" و در این راه کم بهاترین قربانی، جان ناقابل است که در راه دوست فدا می کنیم.

شهیدان مدافع حرم سفیر کربلا ، برادران و خواهران شما در بسیج فرهنگیان استان فارس اعلام می دارند بر آن عهد ازلی خود با رهبر و مقتدای خویش خمینی کبیر(ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری این هدیه الهی، وفا دارند و هجرت را مقدمه جهاد می دانند.

شهیدان فریاد خاموش شما را از حنجره های بریده که می گفت: "مردان حق را سزاوار نیست که سروسامان اختیار کنند و دل به حیات دنیا خوش دارند شنیدیم ، آنگاه که حق مهجور است و شیاطین بر زمین حکم می رانند" فریاد شما را با تمام وجود شنیدیم .

ما فرهنگیان بسیجی اعلام می داریم ضمن محکوم نمودن ددمنشی های این ملحدان تکفیری برآنیم تا با فرمان رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای عزیز سرودست را نذر آقا ابا عبدا... نموده و در این جبهه به دوستان شهیدمان بپیوندیم که شهدا در قهقهه مستانه اشان عند ربهم یرزقونند.

ما فرهنگیان بسیجی استان ولایتمدار فارس ، سومین حرم اهل بیت به جد از فرمانده محترم سپاه استان درخواست می کنیم زمینه حضور این دلباختگان جهاد و شهادت را در جبهه حق علیه تکفیر فراهم ساخته و ما را از وصول یار محروم نسازند.

با عزمی راسخ ، قلبی فروتن، نفسی قانع و باوری فرو رفته در یقین روحیه انقلابی را در روحیه جهادی عینی و یقینی دانسته و برخود واجب می دانیم جهاد را زینت رفتار علوی خود نمائیم.

شورای عالی بسیج فرهنگیان استان فارس

اردیبهشت 95

نام:
ایمیل:
* نظر: