گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:
امیری‌نژاد با بیان اینکه متأسفانه امروز دشمنان به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه ما هستند، گفت: در فضای رسانه‌ای شبکه‌هایی در خارج از مرزها تشکیل شده که به شدت دنبال این مسئله هستند لذا اصحاب رسانه باید هوشیار باشند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس؛ میلاد امیری‌نژاد در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه این استان با آیت‌الله کلانتری، نماینده منتخب مردم فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: در کشورمان قریب هفت هزار رسانه به ثبت رسیده و دارای شناسنامه در حال فعالیت هستند که این تعداد در استان فارس به ۲۵۰ رسانه می‌رسد.

وی با تصریح اینکه فارس به لحاظ تعداد رسانه دارای رتبه سوم یا چهارم کشوری است، افزود: افتخار ما بر این است که سازمان بسیج رسانه برای نخستین بار در کشور در سال ۱۳۹۰ در شیراز شکل گرفت.

امیری‌نژاد با بیان اینکه این سازمان جهت حمایت و دفاع بسیجی از اهداف انقلاب تشکیل شده است، گفت: هرکسی در انقلاب اسلامی باید در حیطه وظایف خود عمل کند، اما وقتی که ما می‌گوییم بسیجی رسانه‌ای هستیم یعنی می‌خواهیم کاری فرای فعالیت‌های خود در حوزه رسانه انجام دهیم و بسیجی‌وار در این عرصه ورود پیدا کنیم

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون هشدار شبیه‌خون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی هنوز در خواب هستند در حالی که رسانه‌های ما چشم بیدار مردم و ابزاری جهت کمک به توسعه همه جانبه کشور هستند و باید از ظرفیت آن‌ها برای مقابله با این هجمه‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جامعه رسانه‌ای نسبت به سایر اقشار گسترده نیست اما وقتی میزان تأثیرگذاری آن‌ها را بررسی می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که این‌ها یک قشر کامل و جامع را در خود جای داده‌اند.

امیری‌نژاد به تشریحی از گزارش عملکرد این سازمان پرداخت و گفت: در بسیج رسانه تلاش می‌کنیم که با همکاری اصحاب رسانه، نقشه‌های دشمن را برای فریب افکار عمومی جامعه را باطل کنیم ضمن اینکه ما باید بدانیم در فضایی کار می‌کنیم که هم‌اکنون ۱۷۵ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند و متأسفانه برخی از عوامل درونی هم خواسته یا ناخواسته نقشه‌های آنان را در کشور دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بیان کرد: این سازمان با هدف اینکه بتواند فضای ویژه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باز کند، شکل گرفته و در راه اهداف خودش گام برمی‌دارد به عنوان مثال ما در سال گذشته توانستیم نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس را برای اولین بار در کشور در استان فارس اجرا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما آمادگی این را داریم تا در هر حوزه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد، وارد عرصه شویم، گفت: حتی هم‌اکنون قریب 10 نفر از خبرنگاران بسیجی ما جهت حضور در میدان‌های نبرد حق علیه باطل اعلام آمادگی کرده‌اند.

امیری‌نژاد با بیان اینکه متأسفانه امروز دشمنان به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه ما هستند، گفت: در فضای رسانه‌ای شبکه‌هایی در خارج از مرزها تشکیل شده که به شدت دنبال این مسئله هستند لذا اصحاب رسانه باید هوشیار باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، اصحاب رسانه را افسران جنگ نرم عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم که دشمن در این عرصه تمام قد حضور پیدا کرده است لذا ما باید خود را برای مقابله با آنان آماده کرده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی خود دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه باید بدانند که نقش آنان در این برهه از زمان بسیار حساس و شکننده است لذا باید تیزبین بوده و دقت کافی در مسائل مختلف داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: