آخرین اخبار
کد خبر: ۸۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت روز پاسدار:
سپاه پاسداران بعنوان جزء پیشبرندۀ مجموعه نظام و انقلاب اسلامی با عشق به اهل بیت (علیهم السلام) و با انگیزۀ رضایت پروردگار حرکت مومنانه خود را ادامه می دهد.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت ایام فرخنده میلاد امام حسین (علیه السلام)، روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل ( علیه السلام)، روز جانباز صادر شده است، آمده است: " اگر امروز استکبار جهانی از سپاه پاسداران و عناصر تشکیل دهنده آن وحشت دارد به خاطر معنویت و حرکت مومنانه پاسداران غیوری است که این نهاد را به مجموعه ای با صلابت مثال زدنی و دارای توان بازدارندگی بسیار بالا برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل نموده اند. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


ایام فرخنده میلاد امام حسین (علیه السلام)، روز پاسدار و میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل (علیه السلام)، روز جانباز که مقارن با ایام شعبان المعظم هستند را به همه دلدادگان ولایت و شیفتگان اهل بیت (علیهم السلام) بخصوص آحاد ملت ایران و خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می نماییم.

بی شک وجه تسمیه این نامگذاری به انگیزه و عمل سازمانی و ذاتی سپاه پاسداران که حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، باز می گردد، پاسداران انقلاب اسلامی به امام حسین (علیه السلام) اقتدا کرده اند و امروز با لطف خداوند و پیروی از سیرۀ اهل بیت (علیهم السلام) برای انجام وظیفه به قدرت معنوی و شوق آفرین که خمیرمایۀ اصلی سپاه است، تکیه کرده اند.

سپاه پاسداران بعنوان جزء پیشبرندۀ مجموعه نظام و انقلاب اسلامی و نقش آفرین در تعالی جامعه، مقاومت اسلامی و صدور انقلاب اسلامی، با عشق به اهل بیت (علیهم السلام) و با انگیزۀ رضایت پروردگار حرکت مومنانه خود را ادامه می دهد.

اگر امروز استکبار جهانی از سپاه پاسداران و عناصر تشکیل دهنده آن وحشت دارد به خاطر معنویت و حرکت مومنانه پاسداران غیوری است که این نهاد را به مجموعه ای با صلابت مثال زدنی و دارای توان بازدارندگی بسیار بالا برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل نموده اند.

این نگاه عاشورایی پاسداران مومن است که امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند: «من در جمع شما پاسداران حقیقتا بوی بهشت را استشمام می کنم»، سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک این ایام فرخنده، آمادگی کامل خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و انجام مامویت های قانونی و تکلیفی در راستای اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: