آخرین اخبار
کد خبر: ۸۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: سپاه پاسداران از بدو حیات خود بارها نقشه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران را نقش بر آب نموده است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر برنامه های گرامیداشت روز پاسدار در استان فارس را تشریح نمود.

سرهنگ پاسدار شفیعی در ابتدای صحبت هایش با تبریک فرارسیدن ایام فرخنده میلاد امام حسین (علیه السلام)، روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل (علیه السلام)، روز جانباز گفت: مراسم گرامیداشت روز پاسدار از سوی تمامی رده های سپاه فجر در سراسر استان فارس برگزار خواهند شد.

وی معرفی پاسداران نمونه و اهدای لوح تقدیر به ایشان، برگزاری ایستگاه های صلواتی مقابل پادگان های سپاه و نواحی بسیج در سراسر استان و دیدار با خانواده شهدای پاسدار را از برنامه های مهم روز پاسدار عنوان نمود و افزود: دو برنامه شاخص پیش بینی شده در این ایام " دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم پاسدار " و " پخش زنده تلویزیونی مراسم گرامیداشت روز پاسدار در استان " خواهند بود.

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس ادامه داد: مراسم گرامیداشت روز پاسدار دوشنبه شب با حضور پاسدران و خانواده های شهدای دانشکده زرهی سپاه حمزه سید الشهدا و همچنین مراسم گرامیداشت روز جانباز با حضور فرمانده، کارکنان نخبه و خانواده شهدای لشکر عملیاتی 19 فجر بصورت زنده در قالب برنامه شب پارسی از شبکه فارس پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: همزمان با روز پاسدار، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در برنامه " بدون تعارف " رادیو فارس و برنامه " کاشانۀ مهر " شبکه فارس حضور خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اشاره به شهادات جمعی از پاسدران استان فارس در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه گفت: معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در برنامه های گرامیداشت روز پاسدار و سایر برنامه هایی که در سال جاری برگزار خواهند شد نکته ای است که بر آن تاکید داریم.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام حسین (علیه السلام) بعنوان روز پاسدار، گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند " اگـر فـداكـارى امام حسین (علیه السلام) بزرگ پاسدار جهان اسلام و شهادت اصحاب فداكار او نبود، اسلام در خفقان بنى اميه وارونه مى شد و زحمات پیامبر (ص ) به هدر مى رفت "، امروز نیز پاسدران انقلاب اسلامی به تاسی از سيرۀ عملى امام حسين (ع ) در عرصه های مختلف از ارزش های اسلام و دستاوردها انقلاب اسلامی صیانت می نمایند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر در پایان صحبت هایش با اشاره به  حضور پاسدران در خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی و نبرد با گروه های تروریستی در منطقه، گفت: سپاه پاسداران از بدو حیات خود بارها نقشه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران را نقش بر آب نموده است، سپاه پاسدارن همچنین عامل موثر تقویت جبهه مقاوت اسلامی در مقابل مستکبرین جهانی است و این مهم ترین دلیل عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی و هجمه رسانه ای به این نهاد مقدس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: