کد خبر: ۸۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
پیام بسیج فرهنگیان فارس در گرامیداشت روز پاسدار:
در بخش هایی از این پیام آمده است: پاسدار انقلاب اسلامی با عنصر یقین به مقابله با شکاکیت و تردید می رود. اهل سازش کاری با بیگانگان و نرمش ذلیلانه نیست. پاسدار انقلاب اسلامی عینیت مصداق یقین است، یقین به راه و عقیده ای که درمکتب سرخ حسینی آموخته است.

سازمان بسیج فرهنگیان فارس با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را گرامیداشت. متن کامل این پیام را در ادامه می خوانیم.

"از کار انداختن سپاه یعنی گرفتن عناصر و مشخصه های اصلی و عناصر تشکیل دهنده معنوی سپاه که عبارتند از اخلاص، پارسائی و تعبد" رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)

مفهوم پاسداری برگرفته از نهضت عاشورایی آقا ابا عبداله (ع) در جهت استقرار روحیه انقلابی است. ایدئولوژی حاکم بر این مفهوم واژه مقاومت است که در آن جهاد و شهادت می شود هنر مردان عاشورائی، هنر مردان خدایی و ....

شاید از همین روست که روز میلاد سرور آزادگان عالم، امام حسین (ع)، زینت بخش این مجموعه ارزشی (سپاه پاسداران) می شود.

پاسدار انقلاب اسلامی با عنصر یقین به مقابله با شکاکیت و تردید می رود. اهل سازش کاری با بیگانگان و نرمش ذلیلانه نیست. پاسدار انقلاب اسلامی عینیت مصداق یقین است، یقین به راه و عقیده ای که درمکتب سرخ حسینی آموخته است.

پاسدار انقلاب اسلامی با اطاعت از ولی فقیه و امام زمان خود به حبل المتین چنگ می زند و با بینش و اعتقاد یک مدیر جهادی و تلاش آفرین و حرکت بخش است.

پاسدار انقلاب اسلامی با توکل بر خداوند متعال ابتدا پیش رونده و سپس پیش برنده می شود و با عقلانیت در جامعه پیرامونی خود یک بصیرت افزای ذاتی است.

پاسدار انقلاب اسلامی یک مجاهد در صحنه است و ضمن شناسائی عناوین عقب ماندگی های فکری و رفتاری به تربیت نیروهای پیشرو در عرصه های انقلابی می پردازد.

پاسدار انقلاب انقلاب اسلامی رشادت علوی را سرلوحه رفتار جهادی خود دارد و در این مسیر ضمن ایجاد و ارتقاء روحیه دینداری و تعبد، سردار عرصه های مقابله با استکبار است.

پاسدار انقلاب اسلامی مضمون پاسداری را مقدم بر فرم پاسداری می داند تا از لکنت جامعه در ترویج معنویت دینی ممانعت به عمل آورد.

پاسدار انقلاب اسلامی پاسدار عقیده است، کادر ساز انقلابی است، نخبه گرا و سپس نخبه پرور است.

پاسدار انقلاب اسلامی تکالیف پاسداری را مقدم بر سرنوشت پاسدار می داند و در عبور از تهدیدات و آسیب ها، پاسداری خود باور است.

پاسدار انقلابی با اخلاق لا ادری بیگانه است، در تمام صحنه های انقلاب موضع انقلابی دارد و در اعلام مواضع محافظه کار نیست.

پاسدار انقلاب اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) خود منتظر فعال است، پاسدار در متن است نه پاسدار در حاشیه.

/انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: