کد خبر: ۸۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کاش عروجشان مایه ی هدایت ما شود. کاش و بفهمیم که به پیشنهاد و وعده ی شیطان باید تردید کرد.

خداوند متعال بر انسان منت نهاد و همواره برایشان هادی و هدایت فرستاد. اما این ظلوم جهول تا توانسته به خود و مولای خود ظلم روا داشته. در این روزگار هم بسیارند نامسلمانانی که برای پیروزی باطل میجنگند و هستند مسلمان نمایانی که سکوت و مسامحه میکنند اما هنوز هم که هنوز است پاکانی برای صیانت از دین و پیمودن راه بندگی جان نثار میکنند. فرقی نمیکند در وطن باشند یا کنار حرم یا حتی در سرزمینی که متبرک به حرمی نیست. به بیان سید شهیدان اهل قلم:"
حزب الله هر چند وطن خويش را دوست مي‌دارد،
اما از تعلقات جغرافيايي آزاد است و براي آب و خاك نيست كه مي‌جنگد.
ميهن او اسلام است..."
دل ها مضطر است برای فرمانبرداری و زندگی در سایه و تحت امر امام معصوم! و میدانیم که این غیبت و حسرت چیزی جز سزای ناسپاسی و غفلت ما و گذشتگانمان نیست.
با خبر شدیم از غربت و شهادت برادران مازندرانی و بعضی برادران مسلمان دیگر در خان طومان. خوشا به حال آنها که عاشقانه به رضوان پروردگارشان شتافتند.معشوقه به سامان شد...تا باد چنین بادا... و کاش عروجشان مایه ی هدایت ما شود. کاش و بفهمیم که به پیشنهاد و وعده ی شیطان باید تردید کرد. بفهمیم که اگر میگوید آتش بس دلش به حال ما نسوخته! شکستش نزدیک است و میخواهد مهلت بگیرد برای تجدید قوا. بدانیم که حق و باطل هیچ گاه با هم کنار نمی ایند. مگر به نابودی باطل! کعبه نمیتواند بت خانه هم باشد! هوای دلمان را داشته باشیم. هرروز بت بشکنیم و از تاریکی های وجودمان کم کنیم. اندیشه کنیم. بترسیم از گم شدن در هزارتوی جهل!
عزیزانمان رفتند. حال نوبت ماست که حدیث غیرتشان را فریاد بزنیم و نوبت ماست که با مال و جان و هر عطیه ای که خدا ارزانی داشته برای پیروزی حق، حق خود را ادا کنیم ! و بدانیم ! اگر ما قدم هم از قدم برنداریم باز هم حزب الله و جبهه ی حق پیروز است و وای به روزی که فقط روسیاهی برای ما بماند...
پناه میبریم به خداوند از ضلالت و جهالت خودمان
کلنا عباسک یا زینب

نام:
ایمیل:
* نظر: