کد خبر: ۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه استان فارس:
دبیر نخستین یادواره شهدای زرهی استان فارس گفت: در حاشیه این یادواره از دو کتاب با موضوع شهدای زرهی و یک سرود با موضوع شهدا رونمایی خواهد شد.
سردار خسرو کوه‌مرئی فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه استان فارس  از برگزاری نخستین یادواره شهدای زرهی استان فارس در شیراز خبر داد.

وی با بیان اینکه این یادواره بیست و سوم اردیبهشت  سال جاری در سالن امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 450 شهید زرهی سپاه و ارتش شناسایی شده اند و شناسایی دیگر شهدای زرهی در استان فارس نیز ادامه دارد.

سردار کوه‌مرئی با اشاره به برگزاری یادواره‌ های تخصصی شهدا در سال جاری گفت: یادواره شهدای زرهی استان فارس با هدف بزرگداشت شهداي سپاه و ارتش برگزار مي‌شود، البته مجري این یادواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه استان فارس با بیان اینکه از تمامی خانواده‌ های شهدای زرهی برای حضور در این یادواره دعوت شده است، گفت:  سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر فارس، میهمانان ویژه این یادواره هستند.

سردار کوه‌مرئی در پایان صحبت هایش خاطرنشان نمود: در حاشیه این یادواره از دو کتاب با موضوع شهدای زرهی و یک سرود با موضوع شهدا رونمایی خواهد شد.

منبع:تنویر
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: