پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۷:۱۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسداران از منتخبین مردم خواستند تا مجدانه و شبانه روزی جهت خدمت هرچه بیشتر و شایسته تر به مردم تلاش نمایند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، در جلسه ای که عصر امروز شنبه به دعوت فرمانده ارشد سپاه فارس، در محل ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار گردید، 18 نفر منتخبین راه یافته به مجلس شورای اسلامی  با حضور در این جلسه با سردار غیب پرور دیدار نمودند .
در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه استان ،ضمن تبریک راهیابی منتخبین مردم به مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف استان نمودند.
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسداران از منتخبین مردم خواستند تا مجدانه و شبانه روزی جهت خدمت هرچه بیشتر و شایسته تر به مردم تلاش نمایند.
در این جلسه سردار غیب پرور با تشریح  موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی اظهار امیدواری کرد منتخبین استان فارس با حفظ وحدت و همدلی و به کارگیری همه ظرفیت های استانی و ملی جهت توسعه همه جانبه استان فارس تلاش نمایند .
فرمانده ارشد سپاه استان فارس یکی از انتظارات روشن مجموعه ی بسیجیان و پاسداران از منتخبین مجلس شورای اسلامی راکمک به دولت محترم دانستند.
خاطر نشان می گردد در این دیدار صمیمانه منتخبین استان فارس با تهدیدات و آسیب های حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی استان آشنا شدند و در ادامه حاضرین ضمن تاکید بر تلاش خالصانه برای ایجاد همدلی و همزبانی صادقانه و مومنانه آمادگی خودرا برای ایفای نقش موثر در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه و تلاش برای حضور موثر در تراز مردم شریف استان فارس اعلام نمودند.
در ادامه این دیدار منتخبین مجلس بر تلاش و جدیت خود برای تحقق منویات و مطالبات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و سیاست های ابلاغی با حفظ روحیه استکبارستیزی و جلوگیری از نفوذ دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند. منتخبین ضمن اظهار همراهی با مجموعه ی بسیج و سپاه استان فارس از تلاش های مجموعه ی سپاه در برقرای نظم و امنیت انتخابات همچنین مشارکت حداکثری تقدیر و تشکر نمودند و خواستار استمرار برگزاری جلسات نوبه ای با فرماندهی سپاه استان گردیدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: