کد خبر: ۸۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
محمد نیک نفس همرزم شهید «محمد ناظری» با بیان اینکه روحیه فداکاری و دلیر مردی سردار ناظری ستودنی است، گفت: شهید سردار ناظری وقتی مطلبی را بیان می‌کرد و یا به نوعی رفتار می‌کرد که دوستان نسبت به آن گفتار و رفتار اعتراض و یا توصیه‌ای داشتند، جواب می‌داد: "من از هیچ کس نمی‌ترسم و سرباز صفر امام خامنه‌ای هستم."
محمد نیک نفس همرزم شهید «محمد ناظری» با بیان اینکه روحیه فداکاری و دلیر مردی سردار ناظری ستودنی است، گفت: شهید سردار ناظری وقتی مطلبی را بیان می‌کرد و یا به نوعی رفتار می‌کرد که دوستان نسبت به آن گفتار و رفتار اعتراض و یا توصیه‌ای داشتند، جواب می‌داد: "من از هیچ کس نمی‌ترسم و سرباز صفر امام خامنه‌ای هستم." محمد نیک نفس دوست و همرزم شهید سردار محمد ناظری که در یک ماموریت او را همراهی کرده‌ است، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: سال 72 در دانشگاه امام حسین(ع) دوره عالی تکاوری را خدمت ایشان می‌گذراندیم که سردار شهید ناظری فرمانده آموزشگاه بود. روحیه فداکاری و دلیر مردی وی ستودنی بود.

نیک نفس درخصوص نحوه مربیگری این سردار رشید اسلام تصریح کرد: چتر بازی و سقوط آزاد از الزامات دوره بود که وی گام به گامش را کنارمان بود، اصلا با کسی تعارف نداشت و هر آنچه که لازم بود بیان می‌کرد چه زیر دست‌اش باشد چه بالا دست‌اش.

وی در ادامه در رابطه با صراحت شهید سردار ناظری گفت: آن زمان که سردار رضایی فرمانده سپاه بود بازدیدی از روند آموزش داشتند بعد از اتمام بازدید، سردار ناظری که آن زمان درجه سرهنگی داشتند، مشکلات و مسائل  و گلایه‌های پرسنل را آنچنان راحت، رو راست و بدون رو دربایستی به سرلشکر محسن رضایی انتقال دادند که همه از صراحت کلامش تعجب کردیم خود سرلشکر رضایی هم گاهی از این صراحت می‌خندید و گاهی ابرو خم می‌کرد. شهید سردار ناظری وقتی مطلبی را بیان می‌کرد و یا به نوعی رفتار می‌کرد که دوستان نسبت به آن گفتار و رفتار اعتراض و یا توصیه‌ای به وی می‌کردند، جواب می‌داد: "من از هیچ کس نمی‌ترسم و سرباز صفر امام خامنه‌ای هستم."

همرزم شهید ناظری در پایان خاطر نشان کرد: وقتی دزدی دریایی در سواحل سومالی زیاد شد ایشان فرماندهی گروهی را برعهده گرفت و عازم آب‌های منطقه شد و چندین کشتی را از دست دزدان دریایی نجات دادند و بدین طریق افتخاری بر افتخارات ایران در سطح بین‌الملل افزود. خود سردار تعریف می‌کرد که در ماموریت‌های بزرگ بالگردهای آمریکایی بالای سرمان می‌چرخیدند و با دستور ما گشت زنی و بررسی مناطق حساس را انجام می‌دادند. سردار شهید ناظری اخیرا با همکاری شبکه افق سیما برنامه فرمانده را اجرا می‌کردند که خداوند روحش را قرین رحمت گرداند.
نام:
ایمیل:
* نظر: