آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار قادر شفیعی گفت: اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع یکی از وظایف مهم روابط عمومی است که نقش اساسی در ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان ایفا می نماید.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت:  اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع یکی از وظایف مهم روابط عمومی است که نقش اساسی در ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان ایفا می نماید.

وی بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی را عامل موثر موفقیت روابط عمومی سازمان دانست و افزود: آشنایی هر چه بیشتر مدیران روابط عمومی با مفاهیم نوین اطلاع رسانی و همچنین تعامل هر چه بهتر و بیشتر  با رسانه ها منجر به آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر جامعه از کیفیت عملکرد سازمان خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان " سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل "، گفت: مدیران روابط عمومی یکی از ارکان مهم در حوزۀ پیاده سازی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند، همچنین روابط عمومی سازمان می تواند یک رسانه قابل اعتماد برای ارائه گزارش دقیق از میزان کمیت و کیفیت فعالیت های سازمان ها در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های سازندگی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، گفت: مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج وظیفه سنگینی در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار بخصوص معرفی شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه پروژه های بسیار زیادی در حوزۀ اقتصاد مقاوتی از سوی سپاه حمایت و اجرا شده اند، گفت: سپاه در زمان حاضر در  عرصۀ " اقتصاد مقاومتی " نقش تاثیرگذار و موثری ایفا می نماید، این پروژه ها با وجود تلاش فراوان اما بدلیل گستردگی و توزیع در سراسر کشور بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی، هنوز آن طور که شایسته است در سطح جامعه معرفی نشده اند، این خود بار دیگر رسالت مهم مدیران روابط عمومی سپاه را گوشزد می کند.

وی ادامه داد: در راستای معرفی هر چه بهتر فعالیت های سپاه و بسیج استان فارس، گروه تویزیونی سپاه فجر در فواصل زمانی معین در مناطق مختلف استان فارس حضور پیدا کرده و از دستاوردهای سپاه و بسیج در این مناطق با هدف پخش از صدا و سیما مستند سازی می کند، همچنین شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج نیز برای پوشش رسانه ای فعالیت های بسیج در سراسر استان فارس طراحی و فعال شده است.

وی در پایان صحبت هایش نقش فعالان عرصه رسانه را در " ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی اسلامی" بسیار مهم دانست و افزود: مدیران روابط عمومی، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه از اقشاری هستند که همواره در خطوط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران حضور داشته و نقش آفرینی می کنند، همچنین نقش فعالان عرصه رسانه در معرفی ارزش های انقلاب اسلامی به سایر ملت های جهان بسیار مهم و تاثیرگذار است.
نام:
ایمیل:
* نظر: