آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح:
سردار اسدی گفت: آمریکایی ها اگر بتوانند همه را از دم تیغ می گذرانند، آمریکایی ها نسلی را می خواهند که نوکرهایی سر سپرده باشند.
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج عبدالله اسکندری با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء، مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه، تعدادی از فرماندهان و همرزمان شهید اسکندری از ایران، عراق و سوریه  و جمع کثیری از شهروندان مومن شهر شیراز برگزار گردید.


سردار اسدی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت:  اگر استکبار جهانی 37 سال است با انقلاب اسلامی می جنگند به این دلیل است که از امام حسین (علیه السلام) الگو گرفته ایم، حضور حاج عبدالله اسکندری از قصرالدشت شیراز در غرب و جنوب کشور چه دلیلی داشت؟ او می خواست در مقابل زورگویان عالم بایستد و یار مظلومان باشد، او در جای جای این مملکت خدمت نمود.

وی ادامه داد: شهید اسکندری می گفت " اینکه می گویند زمانی مشکلات به اندازه ای می شود که آدم راه خانه را گم می کند را اکنون درک می کنم، شب که از ساختمان بنیاد شهید بیرون می آیم باید چند لحظه فکر می کنم تا مسیر برگشت به خانه را انتخاب کنم "، او با شهادت به آرزوی دیرینۀ خود رسید، مردم فارس با ید به این فرماندهان شهید افتخار کنند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استان فارس بیش از 15 هزار شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم نموده است، گفت: این شهدا برای حفط اسلام و صیانت از ولی فقیه جان خود را نثار نموده اند، ولایت فقیه نعمت بسیار بزرگی است که برخی قدر آن را نمی دانند.

سردار اسدی افزود: روزهای اول انقلاب اسلامی می گفتند تا سه ما آینده گندم نداریم و انقلاب نابود می شود اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی اکنون دارد 40 ساله می شود، انواع تحریکات داخلی را بر ضد انقلاب به کار گرفتند و یک جنگ تمام عیار بین المللی هم بر علیه ملت ایران به راه انداختند اما راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: برخی نادان هستند و نمی فهمند آمریکا از همان روز اول قصد داشت که جمهوری اسلامی نباشد، این ها می گویند اگر آمریکا بخواهد می تواند در زمان کوتاهی مملکت را زیر و رو کند، اما این طور نیست، امام گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آن زمان سازمانی هم برای دفاع از انقلاب اسلامی نبود، شجره طیبه سپاه پاسدران و بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شده اند، همه نعمات امروز از برکت وجود بسیج است اگر بسیج نبود فتنه بزرگ 88 همه چیز را از بین می بُرد.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هدف آمریکا، اسراییل و انگلیس در فتنه 88، از بین بردن اصل ولایت فقیه بود، گفت: متاسفانه برخی که لباس مقدس پیامبر (ص) را بر تن دارند  در مقابل ولایت فقیه ایستاده اند اما تا حاج عبدالله های اسکندری و مانند او داریم، برخی که چشم به خارج دارند و در مقابل ولایت فقیه ایستاده اند هیچ غلطی نمی توانند بکنند، حالا بروند با آمریکایی ها و انگلیسی ها ببندند اما مردم بیدارند.


وی با بیان اینکه اگر امروز شخصی ذره ای انصاف داشته باشد باید بیاندیشد که کدام فرد نزدیک ترین به معصوم است، گفت: آیا آن فردی که دستش را به طرف آمریکایی ها دراز می کند؟ مگر امام (ره) نفرمودند آمریکا شیطان بزرگ است؟ دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند ولایت فقیه را از دل مرم بیرون بیاورند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دو میلیارد دلار پول مردم  ایران را در روز روشن دزدیدند، گفت: مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از همان روز اول نفرمودند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، مگر نگفتند با این ها جلسه نگذارید، 37 سال است آمریکایی ها و دشمنان انقلاب اسلامی در همه میدان های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با ما می جنگند اما بعضی ها هنوز متوجه نیستند و چشم یاری از دشمنان اسلام دارند، آنکه ما را نجات داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید چشمش تنها به یاری خدا بود، لبخند آمریکایی ها برای برخی مُلکِ ری شده است.

سردار اسدی با بیان اینکه جوانان شهید ما در راه دفاع از انقلاب اسلامی مردانه به میدان آمدند، گفت: خدا هم به بهترین نحو ایثارگری ایشان را پذیرفت، این ها سند افتخار، عزت و شرف شما هستند از این ها دفاع کنید.

وی ادامه داد:  نمی گوییم تخت جمشید سند افتخار نیست بلکه نشان‌دهندۀ حُجب، حیا و شرافت ایرانیان است، حرم سوم اهل بیت (علیهم السلام) هم افتخار ماست، این ها همه متعلق به ما هستند، تخت جمشید یک طور افتخار  و سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودنِ شیراز هم بالاترین افتخار است، البته هنوز برخی ها کج اندیش بوده و بدنبال جشن های 2500 ساله هستند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عزیزان حواستان را جمع کنید، یقین دارم بعضی ها با خارج از کشور بسته اند، اگر ولی فقیه بالای سر ما نبود در دوره بازرگان کارمان تمام می شد و اگر نمی شد حتما بنی صدر ما را تحویل آمریکایی ها می داد.

وی افزود: دشمنان ملت ایران قدرت اسلام را دیده اند و از اسلام سیلی خورده اند، اگر ما کوتاه بیاییم تلافی می کنند، تاریخ را ببینید، ببینید با یاران مختار که کوتاه آمدند چه کردند، برخی فکر می کنند اگر دستشان را در دست آمریکایی ها بگذارند، آمرکایی می گذارند به راحتی زندگی کنند، اما این طور نیست آمریکایی ها اگر بتوانند همه را از دم تیغ می گذرانند، آمریکایی ها نسلی را می خواهند که نوکرهایی سر سپرده باشند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند این برجام قدم اول است و این ها قصد دارند ما را بر سر یک دوراهی قرار بدهند، اینکه اگر اقتصاد و دنیا می خواهید باید با آمریکا همراه شوید و اگر نه، باید فشار و تحریم را تحمل کنید، یادمان هست کمونیست ها شعار می دادند نان، کار و مسکن، اما ما شعار می دادیم نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی، کسی که می خواهد عزت را بدست بیاورد باید تحمل رنج را داشته باشد، یمن را ببینید نانی برای خوردن ندارند اما حاضر نیستند زیر سلطه آمریکا بروند.


وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به همین ها بسنده نمی کنند، می گویند چرا موشک های دوربُرد و قوی دارید، سپس می گویند چرا سپاه پاسداران و نیروی قدس دارید و باید این ها را جمع کنید، می گویند چرا از سوریه، یمن و فلسطین دفاع می کنید و بعد هم می گویند چرا احکام و قانون اساسی شما بر اساس دین خداست باید بر اساس قانونی باشد که ما می گوییم، همه تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام است، مسئله هسته ای و ... همه بهانه هستند، خودشان سال ها پس از کاربرد سلاح هسته ای هنوز عذرخواهی نکرده اند.

سردار اسدی در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه هر کاری که می کنیم " حتی رای دادن " باید برای رضای خدا باشد، گفت: خدا ما را قدرشناس نعماتش بگرداند، ما توفیق داریم که همه ملت ایران بسیج شده اند که خطی بر حرم اهل بیت (علیهم السلام) نیفتد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: