جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۷:۴۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
بمناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از اعضای کانون بسیج مهندسین کازرون با خانواده معظم شهدا دیدار نمودند.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،در این دیدار مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران  هشت سال دفاع مقدس گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت و انقلاب اسلامی را با راه و نام امام راحل به دنیا معرفی کرد.

مهندس شفیعی دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام وظیفه نسبت به شهدا و ادای دین به صبر و مجاهدت های خانواده شهدا دانست و افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند..

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه مردم شهید پرور ایران اسلامی همیشه قدردان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند، افزود: ملت ایران در واقع مدیون فداکاری و ازخود گذشتگی شهدا و ایثار گران در دوران دفاع مقدس بوده و ما تا ابد به آنها مدیون هستیم.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت و شأن خانواده های بزرگ شهدا همان پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب است که همه وظیفه داریم تا با زنده نگه داشتن و ادامه دادن راه آنها، کشور را در برابر آسیب های احتمالی حفظ کنیم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و ابراز داشت: بدون شک تعالی و پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون رشادت و از خود گذشتگی جوانان برومند آن روزگار امکان پذیر نبوده و نیست چرا که داشته های امروز ما به برکت خون شهیدان والامقام است.

مهندس شفیعی با بیان اینکه شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ کشور هستند، افزود: خانواده های معظم شهدا مروج فرهنگ شهادت در جامعه هستند و در واقع شهدا می آیند تا ما راه را گم نکنیم و قطع به یقین، حرکت در راه شهدا و آرمان های آنان می تواند چراغ هدایت ما باشند..


در ادامه این دیدارخانواده شهید خاطراتی از دوران دفاع مقدس و از حضور تا شهادت این شهید بزرگوار بازگو کردند.

گفتنی است شهید قاسم زارع در لشکر المهدی به عنوان فرمانده یکی از گروهان های گردان خط شکن ثارالله در عملیات های کربلای 4،5 و 8 شرکت داشت. شهیدزارع در بیش از ده عملیات بزرگ و افتخار آفرین حضوری فعال داشت که دوبار به شدت مجروح شد و سر انجام در یکم مهر ماه 1366 در منطقه شلمچه هنگامی که می خواست با نیروهایش به کمک دیگر همرزمانش برود و جلوی پاتک دشمن را بگیرد، توسط گلوله توپ در حوالی نهر جاسم به آرزوی دیرینه خویش رسید و به دیار معبود خود شتافت.224


خانواده های معظم شهدا در حقیقت مروج فرهنگ شهادت در جامعه هستند

/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: