شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۹:۴۰
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۸۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
۲ خرداد ۱۳۹۵
در شب میلاد امام زمان مراسم جشنی در بخش پاسارگاد وبخش مرکزی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.
همزمان با میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم «عج»مردم شریف، انقلابی و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در شهرستان پاسارگاد در دو بخش مرکزی و بخش پاسارگاد به استقبال آیین های این روز خجسته و بیاد ماندنی رفتند.

محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در شهرستان پاسارگاد نیز همانند عاشقان خاندان رسول گرامی اسلام در اقصی نقاط ایران اسلامی به مناسبت فرارسیدن این میلاد خجسته اقدام به برپایی آیین های جشن و سرور کرده اند.

شهروندان پاسارگادی با برافراشته کردن پرچم های مزین به القاب امام عصر(عج)، چراغانی کردن خیابان ها، کوچه ها، معابر، سردرب اداره ها، مساجد، اماکن متبرکه و منازل در انتظار نوید بخش طلوع آخرین شمس ولایت و امامت حضرت حجت بن الحسن)عج) هستند.

مردم ولایتمدار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت با برپایی ایستگاههای صلواتی و با پخش شیرینی و شربت در خیابان های این شهر، به برگزاری آیین های میلاد حضرت مهدی موعود (عج) پرداختند.

شهرستان پاسارگاد در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) غرق در شادی و سروراست و مردم در نقاط مختلف با آذین بندی خیابان ها و پخش شیرینی و شربت، مولودی خوانی و مدیحه سرایی و آئین های سخنرانی میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت را جشن گرفتند.

همچنین همزمان با نیمه شعبان آئین های معنوی و روحانی شامل مراسم سخنرانی، مولودی خوانی، ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و تفریحی ،برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه مهدویت و انتظار، برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مساجد، تشکیل حلقه های مهدویت، محفل انس با قرآن، ختم قرآن کریم، سخنرانی، برپایی جشن عمومی و دعای ندبه، توزیع اقلام فرهنگی در سطح مساجد و تکایا و حسینه ها بخش دیگری از برنامه های جشن نیمه شعبان در شهرستان پاسارگاد می باشد.

به همین مناسبت در شب میلاد امام زمان مراسم جشنی در بخش پاسارگاد وبخش مرکزی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

مردم بخش پاسارگاد با حضور در روستای کردشول و در بخش مرکزی نیز مردم با حضور در حرم امامزاده حسین(ع) جشن شب میلاد را برگزار کردند.

 

مراسم  جشن نیمه شعبان در بخش پاسارگاد

 

مراسم  جشن نیمه شعبان در بخش مرکزی

 

نام:
ایمیل:
* نظر: