آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز:
سرهنگ پاسدار محبی پور گفت: نقش فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در شناسایی، هدایت و توانمندسازی بسیجیان بسیار حساس و موثر است.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج " عمق بخشی داخلی گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و مقابله با جنگ نرم " را تکلیف و چشم انداز برنامه پنج ساله بسیج عنوان نمود و افزود: بر اساس اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی است.

وی افزود: سپاه برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به هر عرصه ای که دستگاه یا مدیری در مسیر خدشه به دستاوردهای انقلاب گام بردارد، ورود پیدا می کند.

سرهنگ پاسدار محبی پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لازمه تشکیل نظام اسلامی را پیدایش انقلاب، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و تمدن اسلامی دانسته اند، گفت: در موضوع تشکیل دولت اسلامی هر جند پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما تا نقطه آرمانی یعنی آنجایی که همه مسئولان و دولتمردان اسلامی فکر و عمل کنند، فاصله داریم.

سرهنگ پاسدار محبی پور مهم ترین وظیفه سپاه و بسیج در راستای تشکیل دولت اسلامی را کادر سازی برای انقلاب اسلامی عنوان نمود وافزود: اگر مدیر اسلامی می خواهیم باید از دل بسیج بیرون بیاید، توان پیش رَوندگی و پیش بَرندگی در زمینه های گوناگون مهم ترین و برجسته ترین ویژگی بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه نقش فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در شناسایی، هدایت و توانمندسازی بسیجیان بسیار حساس و موثر است، گفت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ دینی، تربیت و آموزش بسیجیان، روشنگری، ایجاد هوشیاری، بصیرت بخشی، امید بخشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم سند پنج ساله بسیج می باشند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز در پایان صحبت هایش با انتقاد از برگزاری کنسرت ضد فرهنگی در شهر جدید صدرا، گفت: به اسم شادی و کار فرهنگی، برنامه ضد فرهنگی و نامناسب در شیراز برگزار می شود که زیبنده این شهر نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: