آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
جزئیات پروژه ای که با حضور فرمانده سپاه فجر در جهرم افتتاح شد،
سرهنگ پاسدار شادمند گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار و 100 مترمربع اجرا شده و ارزش تقریبی کل این مجموعه 100 میلیارد ریال تخمین زده ‌شده است.
به گزارش تنویر، آیین بهره برداری از پروژه فرهنگی، آموزشی و ورزشی امیرالمومنین (علیه السلام)  سپاه جهرم با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد صادق شادمند با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی امیرالمومنین (علیه السلام) با صرف 35 میلیارد ریال اعتبار به مرحله بهره برداری رسیده است، گفت: این مجتمع در مساحت 5 هزار و 100 مترمربع با سالن‌های ورزشی، فضای آموزشی، فرهنگی و رستوران ساخته ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار و 100 مترمربع اجرا شده است، گفت: فرآیند ساخت این مجتمع شانزده ماه بوده و دارای سالن های ورزشی، فضاهای آموزشی – فرهنگی و رستوران نیز هست.

فرمانده سپاه جهرم با بیان اینکه در ساخت این مجتمع تمام استانداردهای ساختمان سازی رعایت شده است، گفت: ساخت این پروژه 16 ماه به طول انجامیده و طراحی ساختمان این مجموعه هم به گونه ای است که در برابر زلزله هایی با قدرت بیش از 8 ریشتر مقاوم خواهد بود.

سرهنگ پاسدار شادمند با یادآوری اینکه هزینه صرف شده برای ساخت مجتمع امیرالمومنین (علیه السلام) 35 میلیارد ریال بوده است، گفت: ارزش تقریبی کل این مجموعه 100 میلیارد ریال تخمین زده ‌شده است.

فرمانده سپاه جهرم در پایان صحبت هایش گفت: در شانزده ماه گذشته هفتاد پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان جهرم راه‌اندازی شده و علاوه بر مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی  امیرالمومنین (علیه السلام)، دو کانون بسیج نیز با ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری فعال شده اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: