آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز:
سرهنگ پاسدار محبی پور گفت: کاروان هزار و هفتصد نفری شهروندان مومن و ولایتمدار غرب شیراز شیراز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: کاروان هزار و هفتصد نفری شهروندان مومن و ولایتمدار غرب شیراز شیراز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار محبی پور افزود: در این کاروان بیش از 980 نفر از کارمندان صنعت نفت، شرکت گاز، شرکت پخش فراورده های نفتی، سازمان آب، مخابرات و شرکت زیر ساخت حضور خواهند داشت، همچنین بیش از 700 نفر از شهروندان غرب شیراز را نیز در این کاروان حضور دارند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه اندیشه و تفکرات امام خمینی (ره) فراموش شدنی نیستند، گفت: مردم حقایق انقلاب اسلامی را با اندیشه های امام (ره) می شناسند، اما خمینی (ره) با هدایت های فکری و نظری راه و آرمان انقلاب اسلامی را برای ملت ایران تبیین نمود.

سرهنگ پاسدار محبی پور با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) اندک ارزشی برای مستکبران جهانی قائل نبود، گفت: خداوند متعال تکیه گاه امام خمینی (ره) و ملت ایران همراه و پشتیبان ایشان در مقابله با استکبار جهانی بودند، کسانی که امروز با استکبار جهانی مسامحه می کنند باید گفتمان امام (ره) مراجعه کنند، اصول و اندیشه های امام (ره) هدایتگر نظام اسلامی در مقابله با دنیای کفر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: