چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۷:۱۹
کد خبر: ۸۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
برگزارشد:
کارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت برمحصولات فرهنگی بسیج با حضور فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین فرهنگی و فضای مجازی رده های مقاومت بسیج شهرستان داراب برگزار شد
به گزاش حبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛کارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت برمحصولات فرهنگی بسیج با حضور فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین فرهنگی و فضای مجازی رده های مقاومت بسیج شهرستان داراب و مسئول دفتر تایید محتوا سپاه فجر فارس برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین موفق قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب ضمن تبیین و تشریح اهداف کارگاه، نسبت به توجیه تخصصی دستور العمل ها،روش جاری و ابلاغیات اقدام نمود. و هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه‌های مختلف و آشنایی با شیوه اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج دانست.

در ادامه سرهنگ پاسدار میرشکاری  با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تأیید محتوا خاطرنشان ساخت: توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه مختلف در مجموعه سپاه و بسیج از اهداف بسیار مهم برنامه تأیید محتوای آثار فرهنگی است.

مسئول بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر فارس با تاکید بر لزوم تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: صیانت بخشیدن به محصولات و فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج از اهداف برگزاری این کارگاه است.

سرهنگ میرشکاری از بررسی رویکرد بسیج در فضای مجازی و صیانت بخشی به محصولات فرهنگی در سپاه و بسیج اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رویکرد ما در تأیید محتوای محصولات فرهنگی، رویکرد ایجابی در راستای توانمندسازی تولیدات فرهنگی است.


در این کارگاه آموزشی یک روزه، افراد شرکت‌کننده پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی، ضمن شرکت در آزمون، آموخته‌های خود را محک زدند.



کارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی بسیجکارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی بسیجکارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی بسیجکارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی بسیج

انتهای متن/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: