کد خبر: ۸۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
مسئول بسیج فرهنگیان فارس از شرکت بیش از 9هزار فرهنگی در نشست های بصیرتی هفته معلم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، سرهنگ پاسدار حمید حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان فارس در جلسه هفتگی مدیران این سازمان به برنامه های اجرا شده در هفته معلم اشاره کرد و گفت: در هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان برنامه های مختلفی اجرا گردید که با استقبال فرهنگیان مواجه شد.

در شروع هفته معلم دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز فضیلتی بود که خداوند متعال نصیب ما فرمودند. کاروان فرهنگیان منتخب به تهران جهت دیدار یار در تاریخ 10 اردیبهشت به این برنامه معنوی اعزام شدند تا سفیران خوبی از استان فارس جهت بازگویی فرامین و توصیه های اخلاقی رهبرشان به جامعه بزرگ فرهنگیان سومین حرم اهلبیت (ع ) باشند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات حلقه های صالحین با بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری از جمله این برنامه ها بود که با حضور بیش از هشت هزار فرهنگی بسیجی در سطح استان تشکیل شد.

حسن زاده اضافه کرد: همچنین نشست های بصیرتی با محوریت ولایتمداری از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود که با حضور بیش از 9هزار فرهنگی در سراسر استان برگزار گردید.

از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته معلم؛ برگزاری جلسات پرسش و پاسخ فرهنگیان با مسئولین آموزش و پرورش بود که با شرکت بیش از سه هزار فرهنگی برگزار شد.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس در پایان گفت: تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی، دیدار با پیشکسوتان تعلیم و تربیت، فرهنگیان جانباز و آزاده و خانواده شهدای فرهنگی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی و دیدار فرهنگیان با ائمه جمعه و شرکت فرهنگیان برگزیده در مرحله کشوری دوازدهیمن جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان استان در هفته معلم بود.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: