پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۸:۵۲
کد خبر: ۸۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
سردار سلامی در همایش بیداری اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره):
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما برای مقابله با تفرقه‌افکنی‌ها و بی‌رحمی‌ها و شرارت‌های تکفیری‌ها در عراق و سوریه تلاش کرده و می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان سردار حسین سلامی عصر امروز در همایش بیداری اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره) طی سخنانی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران توانست در عین محاصره و تحریم که در چند جبهه از لحاظ سیاسی، اطلاعاتی، عملیات روانی و فرهنگی و رسانه‌ای می‌جنگیدیم در عین حال پیشرفت کردیم. شاید شما بتوانید بخش‌هایی از این پیشرفت‌ها را ببینید. همه این پیشرفت‌ها تحت محاصره دشمن اتفاق افتاد.

وی افزود: ما به فضا دست یافتیم و به آسمان ماهواره فرستادیم، موشک‌هایمان سینه فضا را شکافت تا وحشت و ترس را بر قلوب کفار و مشرکین و منافقین و صهیونیست‌ها منتقل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنچنان نیروی دریایی قدرتمندی ایجاد کردیم که می‌تواند با هر نیروی دریایی قدرتمندی در جهان بجنگد و پیروز شود. ما توانستیم به دنیای اتم نفوذ کنیم و دستاوردهای عظیمی به ارمغان بیاوریم.

سردار سلامی ادامه داد‌: ما همچنین توانستیم تمام زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت را در کشور به دست توانمند خود بسازیم و به نیروی درونی خود تکیه کردیم اما در همین حال از دنیای اسلام غافل نبودیم.

وی تأکید کرد: در همین حال از ملت مظلوم یمن و از انقلاب مردم بحرین حمایت کرده و می‌کنیم. برای احیای نهضت فلسطین تلاش کردیم، برای نجات مردم مسلمان عراق از جنگ داخلی تلاش کردیم، همچنین برای مقابله با تفرقه‌افکنی‌ها و بی‌رحمی‌ها و شرارت‌های تکفیری‌ها در عراق و سوریه تلاش کرده و می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ هدف ما این است که جهان اسلام به مجد و عظمت خود بازگردد. ما احیای تمدن نوین اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و معتقدیم دنیای اسلام برای ایجاد تمدن نوین اسلامی درخشان‌تر از تمدن عصرهای گذشته ظرفیت دارد.

سردار سلامی بیان کرد: ما امروز می‌توانیم عصر شکوفایی اسلامی را ایجاد کنیم، علم و صنعت را به عنوان مرجع نقاط پیشرفت‌های جهان قرار دهیم. ما دارای قدرت و حاکمیت هستیم و امروز قدرتمندیم و همین که توانسته‌ایم سیاست‌های رژیم‌های استعماری را در جهان اسلام متوقف کنیم و هزینه‌های آنها را بر منافع‌شان غلبه بدهیم این یک پیروزی بزرگ است.

وی افزود: ما در مسیر یک حرکت بزرگ هستیم و قله‌‌‌های بزرگی پیش روی ما وجود دارد که باید با وحدت آن را فتح کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: رژیم‌های مستکبر و استکبار جایگاهی در جهان اسلام ندارند، نبرد با جهان استکبار را تا دستیابی به حقوق حقه ملت‌های مسلمان ادامه خواهیم داد. ما مصمم هستیم و هرگز در مسیر این جهاد بزرگ سست نخواهیم شد.

سردار سلامی بیان کرد: ما صاحب یک رهبر بزرگ هستیم که با حکمت‌های الهی و شناخت عمیق از سنت الهی و با نگرشی عمیق و ژرف به آیات الهی و تعالیم انبیاء و امامان معصوم راه سعادت جهان اسلام را به زیبایی هر چه تمام‌تر در نقشه راه امتی اسلامی ترسیم کرده است.

وی افزود: ما از ظرفیت‌های عظیمی در جهان اسلام برخورداریم که اگر این ظرفیت‌ها را بر هم گره بزنیم هندسه قدرت جهان را تغییر می‌دهیم.شما می دانید در منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه یا به طور کلی جهان اسلام منابع انرژی عظیم جهان نهفته است. یک موقعیت ژئوپلتیک ممتاز و یک جغرافیای اعتقادی عمیق و آگاهی‌بخش که به انسان‌ها روح و حیات می‌بخشد و اراده آنها را برای رسیدن به هدف مستحکم می‌کند و در عین حال ملت‌های بزرگی که آگاه شدند و دیگر فرش قرمز زیر پای استعمارگران پهن نمی‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما جنگ طلب نیستیم اما از ارزش‌های خود تا آخرین قطره‌های خون خود دفاع می‌کنیم و هرگز از پا نمی‌نشینیم. امید داشته باشید پیروزی‌ها نزدیک است و این سنت الهی است. خداوند مؤمنان را نصرت می‌بخشد به شرط آنکه مؤمنان در مسیر جهاد باشند هر چند کافران و مشرکان نپسندند.

نام:
ایمیل:
* نظر: