کد خبر: ۸۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی برای دانش‌آموزان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به فضای مجازی و فعالیت‌های مرتبط با دانش‌آموزان در این فضا گفت: امروزه فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که در اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد همچنین در سال تحصیلی نیز نقش آن بسیار مهم است بنابراین آموزش و پرورش باید با قدرت وارد شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش سه برنامه مهم فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است که شامل تولید نشریه الکترونیک، طراحی بازی‌های رایانه‌ای و طراحی وب سایت به صورت محتوایی است.

علی‌اکبرزاده افزود: علاوه بر این برنامه‌ها کرسی‌های آزاد اندیشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی در نظر گرفته شده تا دانش‌آموزان بتوانند نظرات خود را به مسئولین و برنامه‌ریزان برسانند.

مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش عنوان کرد: برنامه‌ دیگری نیز با عنوان نامه‌ای به امام همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبرزاده گفت: این برنامه همزمان با سالروز رحلت امام خمینی آغاز شده و پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در دهه فجر برگزیدگان اعلام و بهترین نامه‌ها منتشر می‌شود. در واقع دانش‌آموزان باید نامه‌های خود را در فضای مجازی و در سایتی که به زودی اعلام می‌شود بارگذاری کنند.

وی همچنین در خصوص توجه به کتاب‌های الکترونیکی گفت: در نمایشگاه کتاب نوجوانان و جوانان بیشترین قشر حاضر بودند بنابراین توجه به کتاب‌های الکترونیکی نیز می‌تواند برای ترغیب این گروه بسیار راهگشا باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: