کد خبر: ۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
سردار نجات در گفت‌وگوباتسنیم:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: یکی از استراتژیهای جمهوری اسلامی ایران توسعه موشکی و توان دفاعی است، بنابراین ما سیاست خود را در این موضوع هیچ‌وقت رها نمی‌کنیم.

توسعه موشکی ربطی به برجام ندارد/توان موشکی را توسعه داده و رسانه‌ای می‌کنیم

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس به نقل از تسنیم؛ معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: کار پنهانی در زمینه توسعه موشکی نداریم و آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، درباره افزایش توان دفاعی و توسعه موشکی کشورمان، اظهار کرد: یکی از استراتژیهای جمهوری اسلامی ایران توسعه موشکی و توان دفاعی است، بنابراین ما سیاست خود را در این موضوع هیچ‌وقت رها نمی‌کنیم.

وی با تاکید براینکه توسعه موشکی ربطی به برجام ندارد، گفت: امریکاییها در قطع نامه ذکر کردند که ایران نباید سراغ سلاحی برود که قابلیت حمل موشک دارد، ما هم از همان اول این موضوع را نپذیرفتیم و مسیر خودمان را با جدیت پیش خواهیم برد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: هر وقت ما در مقابل امریکاییها کوتاه آمده و احساس ضعف کردیم، آنها هم هر غلطی دلشان خواست انجام دادند. دولت باید در این زمینه از خود قدرت نشان دهد و در برابر زیاده‌خواهیهای امریکاییها بایستد.

سردار نجات در پاسخ به این پرسش که چرا برخی اعلام می‌کنند نباید توسعه موشکی رسانه‌ای شود؟ متذکر شد: ما هیچ‌گونه کار پنهان در زمینه توسعه موشکی نداریم و در برابر سیاستهای نظام، دستورات رهبرمعظم انقلاب و خط مشی ستاد کل نیروهای مسلح، هم توسعه موشکی داریم و هم اینکه آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: