کد خبر: ۸۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش از تولید بسته‌های آموزشی بر فراز آسمان برای دروس جدید‌التألیف خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حسین طلائی معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بسته‌های آموزشی ویژه کیفیت‌بخشی به تدریس معلمان گفت: تقریبا برای تمامی دروس جدید بسته آموزشی به نام بر فراز آسمان تدوین شده است.

وی ادامه داد: چنانچه معلمان برای تدریس کتاب‌های جدید دچار مشکل شده‌اند این بسته‌های آموزشی برای رفع مشکل و ارتقای کیفیت تدریس آن‌ها راه‌گشا است.

طلائی با بیان اینکه تدوین این بسته‌های آموزشی با رویکرد برنامه درسی است، گفت: اکنون در حال تولید این بسته هستیم تا با شروع سال تحصیلی در اختیار معلمان قرار گیرد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امروز در خصوص هزینه این بسته‌های آموزشی و نوع دسترسی به آن‌ها برنامه‌ای در نظر گرفته نشده اما سعی بر این است تا از طریق سامانه فروش الکترونیکی کتاب‌ها امکان دسترسی به بسته بر فراز آسمان وجود داشته باشد.

طلائی عنوان کرد: سال گذشته بسته آموزشی بر فراز آسمان برای پایه‌های نهم و ششم تولید شده و بین معلمان توزیع شد که بازخورد‌های خوبی نیز از این کار شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال این بسته‌های آموزشی برای معلمان همچنان قابل استفاده است و برای کتاب‌های پایه دهم بسته‌های جدیدی تولید می‌شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: چنانچه تدوین بسته آموزشی زودتر انجام شود در شهریور ماه به صورت الکترونیکی بسته آموزشی بر فراز آسمان در اختیار معلمان قرار می‌گیرد و قصد داریم از اوایل مهر ماه نیز این بسته‌ها به طور کتاب فشرده در اختیار معلمان باشد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید در مدارس همان عناوین اصلی شورای مصوب آموزش تدریس می‌شود و تغییری در تعداد دروس حاصل نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: