شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۷:۰۵
کد خبر: ۸۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
برنامه اعتقادی- سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز به مناسبت ماه مبارک در تاریخ 23/03/95 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عارف پور مسئول معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس در مسجد امام صادق(ع)واقع در چهار راه ادبیات -خیابان شهید قانعی برگزار شد.

برنامه اعتقادی- سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز به مناسبت ماه مبارک  در تاریخ 23/03/95 با  سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عارف پور مسئول معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس در مسجد امام صادق(ع)واقع در چهار راه ادبیات -خیابان شهید قانعی برگزار شد.

در این برنامه  حجت الاسلام والمسلمین عارف پور با عرض تبریک ماه مبارک رمضان ،ماه ضیافت الهی،ماه رحمت،برکت ومغفرت و ماه بهار قرآن،با  برشمردن فضیلت های بسیار این ماه بزرگ ، کارکنان و بسیجیان ناحیه را به بهره گیری از برکات و فیوضات این ماه برای تربیت الهی،خودسازی و تزکیه نفس،در برنامه های قرآنی و بویژه محافل انس با  قرآن کریم در ناحیه و در مساجد و حسینیه ها در سطح شهر و امر به معروف و نهی از منکر لسانی در جامعه سفارش  نمود.

حجت الاسلام عارف پور در بخش دیگر از سخنانش با ذکر حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص)،بیان داشت:آن حضرت خطاب به ابوذر فرمود :"ای اباذر خدا را چنان عبادت کن ،گویا او را می بینی و اگر تو خدا را نمی بینی،او تو را می بیند".

وی در توضیح این حدیث شریف گفت:ما درهر زمان و مکان و در همه حال ،در محضر خداوند متعال هستیم .وی افزود:هر برنامه ای که سازمان سپاه و بسیج اعم از نظامی ،اعتقادی –سیاسی ،فرهنگی و اخلاقی،آموزشی و تاکتیکی،تربیت بدنی و سازندگی ،برای ما در نظر گرفته است و ما موظفیم این برنامه ها را انجام دهیم ،برای ما عبادت نوشته می شود.

وی در خصوص تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در بین کارکنان و در جامعه، در ماه مبارک رمضان و در طول سال ،بیان داشت: انجام کارهای فرهنگی- تبلیغی ،در حقیقت عمل به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

حجت الاسلام عارف پور در خصوص ثواب و پاداش اعمال نیک گفت:اگرانسان نیت انجام عمل خیری نماید ،وبه دلیلی آن را انجام ندهد ،خداوند پاداش آن عمل خیر را برای او می نویسد.و اگر نیت انجام عمل شری نماید،تا زمانیکه آن را انجام نداده باشد گناهی برای او نوشته نمی شود.واین از فضل و رحمت بیکران الهی نسبت به بندگانش است.

برگزاری برنامه اعتقادی- سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبرگزاری برنامه اعتقادی- سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز

 

نام:
ایمیل:
* نظر: