سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۸:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
فرمانده سپاه جهرم در گفتگو با تنویر اعلام کرد:
سرهنگ شادمند گفت: در راستای طرح محرومیت زدائی و اکرام و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، توزیع بیش از 300 بسته غذائی بین محرومین و نیازمندان شهر و روستا، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، صورت گرفته است.
سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم، در گفتگو با خبرنگار تنویر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) که مادری حضرت فاطمه سلام الله علیها بزرگترین افتخار اوست را به همه مومنین و روزه داران تسلیت و تعزیت گفت.

سرهنگ شادمند با اشاره به طرح محرومیت زدائی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در رأس آن قرارگاه خاتم الانبیاء با قدرت و قوت در سطح کشور در پیش گرفته و جنبه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی و... را شامل میشود اظهار داشت: توزیع بیش از 300 بسته غذائی با هدف اکرام و اطعام نیازمندان و محرومین در ماه مبارک رمضان، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در سطح شهر و روستا صورت گرفته است.

وی با بیان اهمیت این کار خداپسندانه در این ماه رحمت و برکت تصریح کرد: این برنامه با اقتدا به منش و روش مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و با توجه به منویات و سفارشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) صورت گرفته است.

فرمانده سپاه جهرم افزود: بسته های غذائی اهدائی ناحیه مقاومت به نیازمندان سطح شهرستان جهرم شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات و... به ارزش یک میلیون ریال است.

سرهنگ شادمند در پایان تأکید کرد که این بسته های حمایتی از طریق حوزه های مقاومت شهر و روستا به دست خانواده های نیازمند رسانیده شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: