جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۴:۳۸
کد خبر: ۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰
القای بحرانی بودن وضعیت کشور، مسئول بودن مسئولین بالای نظام در بحران ایجاد شده از جمله مقام معظم رهبری، تلاش برای القا مذاکره با امریکا به عنوان تنها گزینه موجود برای حل مشکل، سیاه نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی در مردم، تخریب جریان ها و نامزد های همسو با نظام، تخریب و متهم کردن...

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، اولین مجمع بسیج شهرستان داراب در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برگزار شد.


در این مراسم غلامرضا صادق زاده رئیس مجمع بسیج شهرستان داراب از سیاست تهدید و تطمیع که همان سیاست هویج و چماق است استکبار جهانی برای شکست ملت های جهان سوم نام برد و تاکید کرد: آنها با این سیاست می خواهند ملت های مظلوم جهان را از قدرت خود بترسانند.


وی از 2 هدف سناریوی استکبار جهانی با راهبرد تحریم هوشمند جمهوری اسلامی نام برد و افزود: طبق برآورد های خودشان جوری محاسبه کرده بودند که زیر بنای نظام جمهوری اسلامی را بزنیم و سرنگون کنیم به صورتی که ملت عزیز ایران یک آستانه تحمل دارد و اگر ما بتوانیم با تشدید تحریم های اقتصادی و فشارهای همه جانبه ای با عنوان طرح تحریم هوشمند آستانه تحمل مردم ایران را بشکنیم ملت ایران صبرشان تمام می شود و اعتراضات اجتماعی و شورش های خیابانی شروع می کنند یا بتوانیم انقلاب اسلامی را از مسیر خود تغییر دهیم و کاری کنیم باب مذاکره با آمریکا باز شود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان در خصوص هدف مذاکره آمریکا با ایران اظهار داشت: آمریکایی ها این مذاکره را برای حل مشکلات جمهوری و انقلاب اسلامی در پیش نمی گیرند آنها با این هدف که باب مذاکره را به عنوان تابلو سیاسی در دستان خود می خواهند تا با شروع حرکت بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، کشور های عربی و اسلامی به عنوان برگ برنده از آن استفاده کنند.

صادق زاده افزود: آنها با این برگ برنده می خواهند به جوانان انقلابی میدان التحریر مصر، لیبی و شیعه بحرینی بگویند شما به دنبال چه چیزی هستید و به کجا می خواهید برسید نگاه کنید الگوی شما جمهوری اسلامی بعد از 33 سال با رهبری امام، برنامه های متعدد و اهدا بیش از 2 هزار شهید نهایتاً پای میز مذاکره با ما نشسته اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان اهل بیت راجع به حماسه سیاسی گفت: سال جاری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، حماسه با عقل، هدایت و ایمان پشتیبانی می شود و باید از دل بجوشد چرا که یک مقوله دستوری و بخشنامه ای نیست.

غلامرضا صادق زاده اضافه کرد: با ایجاد تردید در ذهن مردم، تعمیق یاس و ناامیدی به دلها، دعوت به انزوا، تنبلی و بیکاری حماسه ایجاد نمی شود و حرکت مداوم و جهاد گونه که نیاز هر کشور و تمدنی برای پیشرفت است از مسیر نشاط، شوق و امید می گذرد.

رییس مجمع بسیج شهرستان داراب در خصوص ویژگی های کسانی که حماسه سیاسی خلق می کنند گفت: توسط افرادی خاص انجام می گیرد، باید به یاد و برای خدا باشد، تکلیف گرا باشند نه نتیجه گرا و خصلت مهاجر بودن داشته باشند نه مسافر زیرا که مسافر خصوصیتش برگشتن است.

وی تاکید کرد: القای بحرانی بودن وضعیت کشور، مسئول بودن مسئولین بالای نظام در بحران ایجاد شده از جمله مقام معظم رهبری، تلاش برای القا مذاکره با امریکا به عنوان تنها گزینه موجود برای حل مشکل، سیاه نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی در مردم، تخریب جریان ها و نامزد های همسو با نظام، تخریب و متهم کردن سپاه، بسیج و نهاد های انقلابی به دخالت در انتخابات، منجی سازی از یک فرد یا افراد خاص، هجمه علیه رهبری و القا دخالت در انتخابات از عمده ترین محور های تبلیغاتی استکبار جهانی و عقبه های آنها برای حماسه سیاسی که پیش رو داریم .

وی به عنوان یک بسیجی از موضع خود در خصوص انتخابات 92 اظهار داشت: ما در جریان انتخابات یک جریان نفی و یک اثباتی داریم در بحث جریان اثباتی هنوز زود است وارد شویم اما در رابطه با جریان نفی به 2 جریان اصلا توجهی نداریم یک جریان فتنه و ساکنین فتنه و دیگری جریان انحرافی که با اطمینان به اینها رای نخواهیم داد.


سرهنگ حمید رضا طحانی فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص هدف از برگزاری مجمع در سال جاری گفت: مهمترین بحث در سال جاری بحث انتخابات است که لازم بود مجمع تشکیل شود تا هم وحدت نظر بین آحاد مختلف بسیج با آحاد جامعه پیدا شود و هم به وظیفه خود که به فرمان مقام معظم رهبری ایجاد حماسه است عمل کنند.

طحانی افزود: در چند روز گذشته عوامل آمریکا و اسرائیل اهانت هایی به صحابه پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار داشتند که نیاز بود مجمع تشکیل بدهیم و اعلام انزجار از این حرکت وهابی ها بکنیم.


وحید عسکری نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان داراب در این مراسم بیانیه زیر را قرائت کرد:

باسمه تعالی

خداوند سبحان را شاکریم که در عصر غیبت ولی الله الاعظم(عج) ما را به نعمت سترگ ولایت آراست و در جهان معزز نمود.

کافی است اندکی به جهان پیرامون خود و کشور های همسایه بنگریم، آنچه باعث شده تا ایران سرافراز اسلامی در دنیای وانفسای امروز با صلابت، اقتدار، رشد و شکوفایی به حیات طیبه خود ادامه دهد و هیچ چشم ناپاکی را جرات حتی یک گوشه چشم خصمانه بر آن نباشد، وجود نازنین بزرگمردی از تبار محمد مصطفی(ص) و فرزندی از نسل مطهر طاها و یاس است که با رهبری خردمندانه و مدبرانه خود کشتی با عظمت جمهوری اسلامی و سرنشینان با بصیرتش را در میان سنگلاخ های این آشفته بازار به سوی ساحل نجات هدایتگر است.

امروز آمریکای جنایتکار از یک طرف و دشمنان مکار اسلام و خصوصا مذهب نورانی تشیع، برای مبارزه با این مکتب آسمانی از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند، از دامن زدن به تفرقه افکنی فرقه ای گرفته تا عملیات انتحاری هتک حرمت به ساحت نورانی اصحاب و اعوال با اخلاص اهل بیت (ع) که نمونه بارز آن ویرانی و نبش قبر مطهر حجر ابن عدی، این صحابی خاص نبی مکرم اسلام(ص) بدست وهابیت تکفیری در سوریه است که به همین مناسبت ضمن محکوم نمودن این رفتار وحشیانه به خبیثان پلیدی که جاهلان سفیه قرن حاضر را که زائده تفکر منحوس وهابیت هستند، به سمت و سوی چنین رفتار های درد منشانه سوق می دهند، شدیدا هشدار میدهیم که بسیجیان سلحشور این شهرستان بسان تمام شیر دلان بلاد اسلام آماده اند تا در صورت صدور فرمان از جانب فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) جان ناقابل خود را در راه دفاع از اماکن مذهبی و بقاع متبرک اسلام نثار و ایثار نمایند.

از طرف دیگر اما انتخاباتی در راه است، یوم الله 24 خرداد 92 نامی آشنا برای ما و حتی دشمنان ما، روز خلق حماسه توسط ایرانیان ولایتمدار، روزی که به واسطه وجود آن در تقویم 92، رهبر عزیزمان امسال را سال حماسه سیاسی نامیدند.

ما دوشادوش یکدیگر و در صف های فشرده عزم خود را جزم خواهیم نمود تا به حول و قوه الهی در این روز با عظمت دشمنان قسی القلب ایران اسلامی را با حضور چشمگیر و گسترده خود نا امیدشان سازیم و هم با انتخابی اصلح و برگزیدن رییس جمهوری مکتبی و ولایی نا امیدی و یاس دشمن را در این روز ارزشمند خدا تکرار نماییم.

بر ماست که به عنوان یک فریضه الهی و ملی با حضور گسترده و شاداب و پرنشاط در حوزه های اخذ آرا بصیرت و آگاهی قرار داده و فردی را برای کلید داری ریاست اجرایی تنها حکومت شیعی عالم بر گزینیم که با تاسی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ایران سرافرازمان را به قله های پیشرفت و عزت روز افزون برساند، فردی را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب نماییم که بنا به فرمایش سید و مراد عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مردمی، کاری، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد.

والسلام

مجمع بسیج شهرستان داراب- اردیبهشت 92

نام:
ایمیل:
* نظر: