کد خبر: ۸۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس خبر داد:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: برای اولین بار در استان فارس، دوره آموزشی 6 ساعته ، ویژه اولیای دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ،علی عسکر جمشیدی  ،در  آیین افتتاحیه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدارس فارس ، در آموزشگاه ابتدایی مستجابی ناحیه یک شیراز ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تخصصی بودن آموزش در دوره ابتدایی و لزوم آشنایی اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی با باید ها و نباید های  آموزشی و پرورشی این پایه، در شهریور ماه 95 برای اولین بار طرح آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدت 6 ساعت برگزار می گردد.

وی گفت: بزرگترین مشکل ما این است که همه افرا خود را کارشناس آموزش ابتدایی می دانند و به همین دلیل در موضوع آموزش و پرورش دانش آموزان ابتدایی، بدون اطلاع و مشورت با متخصصین این حوزه  دخالت می کنند، که  می تواند صدمات آموزشی و تربیتی  زیادی برای فرزندانشان در بر داشته باشد.

جمشیدی به اولیای دانش آموزان ابتدایی توصیه کرد:به هیچ عنوان ،بدون مشورت با متخصصین دوره ابتدایی در روند آموزش و پرورش فرزندان خود دخالت نکنید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس  همچنین با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدارس فارس  گفت: هدف از اجرای این طرح ، پیشگیری، شناسایی، تشخیص و درمان به موقع بیماری‌هایی است  که ممکن است نوآموزان داشته باشند .

جمشیدی گفت: این طرح  برای کل دانش آموزان ورودی سال اول ابتدایی  اجباری است و هیچ مدیری  بدون برگه سنجش سلامت ، اجازه ثبت نام برای پایه اول ابتدایی را ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: